Inlägg från: oOTindraOo |Visa alla inlägg
  • oOTindraOo

Unga mammor i Sthlm/Norrtälje som vill prata?

Sökes:
    Unga mammor (ni avgör själva vad som är ung mamma!) i Stockholms-, Norrtälje området som kanske vill prata! Antingen här på tråden eller träffas och fika!

Startade denna tråd på inrådan av "någon på bvc" som även h*n tyckte att fler unga mammor borde söka kontakt med varandra!
    Jag vet att ni finns!! Flört
    Det är bara att skriva en rad eller två!

Välkommen!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-28 09:34
    Här kan ni lägga in lite (Frivilligt!) info om er själva så man kan läsa om vad ni är för personer! Tänkt mer som en kul grej bara!

www.familjeliv.se/Forum-3-43/m30150035.html
  • Svar på tråden Unga mammor i Sthlm/Norrtälje som vill prata?
  • oOTindraOo
    kim mi skrev 2008-02-27 11:57:06 följande:
    ja jag finns! Sen är det ju det där med vart man sätter gränsen som ung mamma...? Trots att jag är 26 så känner jag mig som en ung mamma...men vet ju att enligt statestiken så kanske jag inte räknas som det idag men då jag fick mitt första barn ( har idag 2 barn ) så var jag bara 16 år så det är väl derför jag fortfarande känner mig som en ung mamma.
    tycker du att du är en ung mamma så ÄR du en ung mamma!
    Saandraa skrev 2008-02-27 11:57:46 följande:
    Hej Tess jag finns ju alltid gumman! hihihii!
    Haha ja samma för dig oxå då jue!
    Juhanna skrev 2008-02-27 11:58:35 följande:
    Hejhej! JAg heter Johanna har en dotter, Svea, som är 9 månader. Bor visserligen inte i Norrtälje men i Stockholm.
    Jag skrev ju  Sthlm oxå! Räcka ut tungan det finns tydligen inte så många unga mammor här i Norrtälje som vågar tillkännage sig på sådana här sidor så jag valde att ta med stortaden oxå!
  • oOTindraOo
    kim mi skrev 2008-02-27 12:20:14 följande:
    oOTindraOo: var in och kollade din pres. stod att du bode utanför norrtälje...vart hamnar man då?
    ja eg inte "utanför".. men det tar ca 20 min att gå in till stan/byn och det är närmre till skogen än stan så jag kallar det "utanför" haha! Är ingen stadsmänniska och vill gärna bo på landet så jag låtsas!
    Juhanna skrev 2008-02-27 12:44:50 följande:
    Vad brukar ni göra på dagarna då?
    Just nu är vi sjuka.. annars blir det promenader mest.. har tyvär inte så många vänner här i Norrtälje så det blir bara jag och Tindra! men jag ska tjata lite på Sandra sen när vi är friska! haha!
    De vänner jag har är: Antingen jätte gravida på gränsen till att spricka (1 vecka över tiden), hemma med sjukbarn, mamma, morfar och sig själv....  eller så har jag dumpat dom för att vi inte var på samma "nivå"... haha!
    Juhanna skrev 2008-02-27 12:56:32 följande:
    Jag brukar gå ner till öppna förskolan ibland, promenera om vädret tillåter. Annars gör jag väl inte så mycket, försöker komma ut och träffa folk som också har barn men det är svårt då ingen av mina vänner har barn och jag har ingen större lust att umgås med människor i min mammas ålder då vi inte har så mycket att prata om förutom våra barn.
    Öppna förskolan, är det vid familjecentret på lommarvägen eller vart gå du någonstans?
  • oOTindraOo
    Juhanna skrev 2008-02-28 09:44:50 följande:
    Nej jag bor ju i Stockholm så jag går på öppen förskola här.
    jaha haha! Oki!
  • oOTindraOo

Puffar lite ifall fler mammor hittar hit!

• oOTindraOo
    kim mi skrev 2008-03-01 18:10:18 följande:
    ja jag med...för det måste ju finnas fler...
    Tydligen så finns det inte det.. Mycket trist...
  • oOTindraOo
    Men NÅN måste det ju finnas som ser den här tråden?? Förvånad
  • oOTindraOo

Vår lilla Tindra är 4 mån om 1 vecka!
    Vart någonstans bor ni?

• oOTindraOo
    Alla nya: Välkomna!

Kul att det händer lite här i tråden nu!
  • oOTindraOo
    Marieeeee skrev 2008-03-09 23:01:25 följande:
    jag hoppar gärna oxå in...jag heter marie och är 21 år.. bor i tensta med min sambo o vår son nicolas som precis har fyllt 4 månader.. vet ej vad jag ska skriva mermen skulle vara jätte trevligt o prata med fler unga mammor o kanske fika nångång elr nåt :)
    hej och välkommen!
Svar på tråden Unga mammor i Sthlm/Norrtälje som vill prata?