• kim mi

Unga mammor i Sthlm/Norrtälje som vill prata?

ja jag finns! Sen är det ju det där med vart man sätter gränsen som ung mamma...? Trots att jag är 26 så känner jag mig som en ung mamma...men vet ju att enligt statestiken så kanske jag inte räknas som det idag men då jag fick mitt första barn ( har idag 2 barn ) så var jag bara 16 år så det är väl derför jag fortfarande känner mig som en ung mamma.

• kim mi
    EmsanPemsan skrev 2008-03-03 15:04:39 följande:
    jag ser den Är mamma till en Liam som är 2,5 år är hemma med han på dagarna! Väntar mitt andra barn som beräknas komma den 12 maj..hur gamla är era barn?
    Hej!
    Grattis till den nya graviditeten.
    Jag har 2 barn, den äldsta blir 10 år i april och den yngsta blir 4 månader den 16 mars.
  • kim mi
    EmsanPemsan: jo det funkar jättebra. Jag som var riktigt nojig bara när den nya kom eftersom jag fasiken verkligen glömt bort hur det är att ha en bebis eftersom det var så länge sen men nu har vi kommit in i det och fått bra rutiner och så. Och storebrorsan är så stolt över sin lillebror och spenderar mkt tid tillsammans med honom.
  • kim mi
    EmsanPemsan: Nä faktiskt så hade jag inte det. Min första graviditet var a pice of cake men nu med nr 2...usch säger jag bara... jag fick ett diskbråck i v 20 så från v 21 fick jag äta starka värktabletter för att överhuvud taget kunna stå på benen och så fortsatte det hela graviditeten och från ca v 35 kunde jag knappt sova för jag fick även ischias och det var ett rent helvete så jag fick äta tabletter på tabletter och inget hjälpte riktigt ordentligt så jag var ett riktigt vrak i slutet och de bestämdes att jag skulle sättas igång i v 38 för att klara/orka med en förlossning och den tog ju lite tid med mkt pinvärkar..så jag låg i 1 1/2 dygn på förlossningen utan att något alls hände så de bestämde att dom skulle snitta istället men just när dom bestämt det så vips sa det och bebben bestämde sig för att komma ut av sig själv, 2 minuter tog det så det var ju en rätt skysst avslutning på det hela..haha. Men även om jag hade både jobbig graviditet och förlossning så har jag nu fått världens nöjdaste bebis så det var verkligen värt allt och lyckan är nu total.
  • kim mi
    LéonsMaM skrev 2008-03-05 11:12:05 följande:
    Halojsan är en ung mamma på 20 år men en son på 2 år i juni 08....  jag hoppar gärna in här och pratat och kanske planerar en fika någon gång.... ha de bra allihop
    halloj! Trevligt att det dyker upp flerSkrattande
Svar på tråden Unga mammor i Sthlm/Norrtälje som vill prata?