Hallå!
jag har gått på Octavia som gör fertilitetsutredningar + behandlingar, sedan får man remiss av dem att gå vidare med IVF:en på Carl von Linne, deras samarbetspartner.
Nu fick jag samtalet, som jag misstänkte så ansåg även HS att det inte var någon ide med fler behandlingar. Vi har fått en ny tid för att diskutera ÄD, det ok. jag måste ju i alla fall in i kön.
ÄR Bara lite arg på att de (O & HS) ska få bestämma att det är stopp efter 1 försök...
Men jag kommer få min journaler som jag kan ta vidare till ex Sopia H, min sambo ringde dem och de ska ge oss en second op.. Önska att jag bara kunde göra om alla prover börja på nytt, inte att det ska döma en enligt journalerna...
Knäpp som jag var tog jag ändå min sista Menopurspruta igår, så nu kommer vi mysa till hoppas på att jag har tillräckligt LH så den som är kvar släpper..
Kram på trevlig helg.
To be continued...
Håller tummarna för Lallas 7 (tur nummer)
Primrose skrev 2008-03-27 17:55:19 följande:
Absolut, Bubblare. Vi ger inte upp här inte! Prata med Sophiahemmet, men även med andra. SH var ju väldigt strikta mot mig - men då stirrade de ju på min ålder också. Vilken klinik har du gått på nu? Jag minns inte.Gott mod!Kramar.