Vi med högt FSH
Sötaste, så kan de bara inte göra!! Ni hade ju betalt för 3-pack!! Det känns så himla orättvist att de ska kunna få styra och ställa och ta beslut åt en! Bra att din man tog den diskutionen direkt.
Jag förstår att du blev ledsen, jag kännde precis likadant när min läkare meddelade vi inte skulle få göra IVF, men hon blev övertygad av mig och min sambo, men det blir privat, vi är nog inte berättigade att stå i landstingskön, och jag vill ändå inte vänta.
jag förstår inte att de inte vill försöka, är det pga statistiken, det små chanserna? Vissa läkare hade nog behövt läsa lite mer psykologi vid sin utbildning, vi är faktiskt människor inte testapparater!!
Jag har hört (men nu verkar det som att de kan vara snällare Kramis fick 3-pack) att vi CvL kan de neka en 3-pack om man har höga fsh-värden, men däremot så får man köpa separata IVF:er..Men jag har hört mycket bra om CvL så ingen kritik emot dem.
Får jag fråga vart ni går?
Superlycka till med nästa IVF!! Och om ni inte känner att ni får rätt bemötande eller vill göra ytterligare försök konsultera även en annan klinik.
Kram från Wenche
(Sofiech:3-pack: 3 IVF:ER till paketpris).