• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Martha
    lindi skrev 2008-03-03 17:28:10 följande:
    vad bra det blev med draperiet!vi drog i gång projektet med tuvas rum o hennes nya säng i helgen o när vi slitit bort garderoberna så hittade vi trägolv under, så nu blev projektet ännu större, för då rev vi ju såklart ut golvet också, så ny ska det vitmålas innan vi gör något mer. tur att man drar igång lite fler saker eftersom man inte alls har så det räcker egentligen, men i l love trägolv så........  o det ligger ju i resten av huset också så det är ju bara att fortsätta sedan
    Tackar..   Trägolv lät jätte fint ju... å det är ju så skoj å fixa till.. :)
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-03 17:07:55 följande:
    Kul..det är ett toppenmål!! Jag ska också på bröllp i sommar! :) ska bli sååå najs. Jag har gått ner 3kilo sen efter förlossningen, gooood work :) men ska ner ytterligare 5..
    Jag har två bröllop i sommar varav jag ska vara tärna på det ena. Och ändå lyckas jag inte få den där jättemotivationen. Ska ge mig på CK igen. Men vet inte när.
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-03-02 23:30:01 följande:
    Nu finns det några bilder från vår home stylning i helgen.. :)
    Blev ju jättebra. Roligt att en topples Jens fick vara med på ett hörn också
  • Starlet1

Nu har jag fått massa ögonskuggprover. Jättehärliga färger. Beställde 15 st för 2 $ st. Det är inte mycket i, men det går inte åt så mycket. Blir så sugen på att beställa ännu fler färger. Nu blev det mycket brunt, vet inte varför, men det bara blev det. Skulle vilja ha lite andra färger också.

• Michaela83
    Starlet1 skrev 2008-03-03 20:07:26 följande:
    Nu har jag fått massa ögonskuggprover. Jättehärliga färger. Beställde 15 st för 2 $ st. Det är inte mycket i, men det går inte åt så mycket. Blir så sugen på att beställa ännu fler färger. Nu blev det mycket brunt, vet inte varför, men det bara blev det. Skulle vilja ha lite andra färger också.
    Åh, du måste göra mig snygg nånkväll
    En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket
  • Starlet1
    Michaela83 skrev 2008-03-03 20:38:25 följande:
    Åh, du måste göra mig snygg nånkväll
    Absolut! Måste testa mina nya eyeliners också.
  • Martha
    Starlet1 skrev 2008-03-03 20:03:49 följande:
    Blev ju jättebra. Roligt att en topples Jens fick vara med på ett hörn också
    schhh... tog ett nytt kort där han inte var med.. men när jag laddade upp tog jag fel... hihi
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-03-03 20:58:10 följande:
    schhh... tog ett nytt kort där han inte var med.. men när jag laddade upp tog jag fel... hihi
    haha
  • znoozan
    Starlet1 skrev 2008-03-03 20:07:26 följande:
    åh jag vill oxå bli snygg igenKyss dags för party snart tjejjer?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha
    znoozan skrev 2008-03-03 21:20:36 följande:
    åh jag vill oxå bli snygg igen dags för party snart tjejjer?
    Jajajaaaaaaa... :)
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)