• Martha

Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

• Vi i tråden •

Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

Nya vänner är alltid välkomna hit :) 

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • znoozan
    smarties skrev 2008-03-02 21:42:23 följande:
    För tillfället är det den färgen som är i mitt galleri. Hm, något röd/bruntaktigt..men på väg mot ljusare! Nu ska håret få vila en vecka.. :D
    vad blir det efter den veckan då? har du alltså ungefär samma som på slammertiden?
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • smarties
    znoozan skrev 2008-03-02 21:58:27 följande:
    vad blir det efter den veckan då? har du alltså ungefär samma som på slammertiden?
    haha, ja! det är nog nästan samma som då nu :D
    Det blir mer avfärgning sen, jag försöker få tillbaka min orginalfärg, tar lite paus från svart ett tag. :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • lindi
    Michaela83 skrev 2008-03-02 19:40:11 följande:
    fasen.. den fanns inte där!!! (på eleven..) men den är verkligen super!Jag köpte ju den på Boots i england.. om du vill kan ja be Ms faster och skicka en?
    ja det vore super! vad kostade den?
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • lindi

smarties. vilka olika looker du har haft, det ser ju ut som en ny männinska på varje kort

♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • smarties
    lindi skrev 2008-03-02 22:11:43 följande:
    smarties. vilka olika looker du har haft, det ser ju ut som en ny männinska på varje kort
    Haha, jag har nog haft alla hårfärger som finns nästan..lila, orange, gul, vit, brun, svart, you name it. Älskade att färga håret till mina föräldrars sorg..är superblond från början. Så där så man blev vithårig på sommaren :)
  • smarties

Jag och karln upptäckte just något mysko.
    Avfärgningen luktar NYFÖDD när man sköljt ur och torkat håret.
    Jag har suttit och funderat hur länge som helst nu, och nu kom vi på det.
    Nyförlöst bebis luktar mitt hår! :D

• Starlet1
    smarties skrev 2008-03-02 22:18:36 följande:
    Jag och karln upptäckte just något mysko.Avfärgningen luktar NYFÖDD när man sköljt ur och torkat håret.Jag har suttit och funderat hur länge som helst nu, och nu kom vi på det.Nyförlöst bebis luktar mitt hår! :D
    Jag luktar alltid blöt hund när jag färgat håret
  • tejp
    smarties skrev 2008-03-02 22:18:36 följande:
    Jag och karln upptäckte just något mysko.Avfärgningen luktar NYFÖDD när man sköljt ur och torkat håret.Jag har suttit och funderat hur länge som helst nu, och nu kom vi på det.Nyförlöst bebis luktar mitt hår! :D

Hehe det lät ju mysigt! Alltså fast man älskar nyfödd lukten så kan man ju inte låta bli att tänka på vad det faktiskt är dom måste lukta av

Värst va ni har hunnit med å prata här ikväll! Har läst ikapp nu! Lucas är på g också att bli sjuk nu så här är det high life!

Dom där bantningstabletterna skulle man ju ha uppfunnit, dåligt rik man kunde bli på det

Ang spjälsäng så ska Moses ha det så länge det går, dels för att jag vill veta vart han är på nätterna, och sen så har han ett sånt litet rum så det är smidigt med en så liten säng som möjligt.

Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • znoozan

om dem bajsar 5 min efter man gett en panodilsupp ska man ge en ny då? kroppen kan väl inte ha hunnit ta upp den?

Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Martha

Nu finns det några bilder från vår home stylning i helgen.. :)

♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)