Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
Jag tänkte lägga bud på den, och sen skylla på graviditetsförvirring när den kom hem Fast jag tvivlar på att jag hade kommit undan med det.
Det är inte rättvist...!!
Jag har haft magsjuka hela jävla natten och förmiddan..
Jag ska föda barn om två veckor, jag har varken lust eller ork med såna dumheter..
Först trodde jag att det var värkarna som hade startat, för det kändes likadant som med Xander. Men jag blev snabbt motbevisad.
Thomas tog iaf det egna initiativet att stanna hemma idag, och se efter Xander. Kunde ju inte gå ner till dagis med honom, och det kändes inte som en bra idé att skicka dit honom med nån annan. Han kan ju vara smittad också, onödigt att smitta ner alla andra då.
Nu ska jag återgå till min ynkliga position, dränka mig i självömkan, och hoppas på bättre tider framåt eftermiddan!
Tack för omtanken
Min självömkan byttes till sympatier, Xander den lille klanten lyckades kliva på en av sina träklossar och har varit rörelsehindrad hela dagen.
Han gjorde nog illa sig rätt duktigt, för han har vägrat stödja på foten sen i morse. Han haltar runt på ena hälen, och smågnäller.
Ringde vc mest för att höra om det ens fanns nåt att göra, men det gjorde det såklart inte.
Inga öppna sår, eller märken, och han protesterar inte om vi klämmer på foten och tårna.
Jag mår iaf lite bättre, har feberfrossa nu, men slipper iaf det andra momentet.
Alla hjärtans dag, vi har som princip att inte fira den dagen. Kommersiellt skit.
Dagen före fick jag dock en påse godis, där han hade lagt ner några geléhjärtan, så jag tror han smygfirar lite iaf
Min alla hjärtans dag blev som sagt inget vidare ändå, så jag är glad att vi inte lägger så mycket energi på den dagen.
Idag mår jag iaf bra, lite trött, men bra! Thomas är på jobbet igen, så jag ska försöka roa Xander hela dagen för fredagar är ju hans lediga dag. Vad nu vi ska hitta på, jag räknas väl fortfarande som pestsmitta, så vi lär ju inte kunna hälsa på någon eller få besök.
Hade ju kunnat gå ut och promenera en stund, men Xander haltar fortfarande och vill inte gärna ha skor på sig, sen hans dramatiska kloss-olycka igår.
Smarties, eller vem det nu var, - Skulle ni beställa väskor från Kiwi-kid? När då??
Funderar på att beställa en till väska, en saddle bag, också.