Mitt ärr är precis som ditt, 1 cm tjockt åt vardera håll och mycket, mycket ömt, och ja, handleden ser deformerad ut! Har väldigt smala handleder och nu har jag liksom som en stor buckla på ena sidan vid tummen där ärret är om man tittar på handleden uppifrån, inte alls snyggt, tur att man redan är gift
Hm, jo jag blev sjukskriven i fyra veckor men min man har ett ganska nytt jobb, så varken han eller jag ville att han skulle vara borta så mycket som egentligen hade behövts, så han var bara hemma i fyra dagar och sedan kämpade jag på själv här hemma, enarmad som man ju var. Jag har ju bara haft problem med vänster som tur var, så det var endast denna som var opererad. Dottern är ju dessutom 16 månader nu, och ganska självgående på gott och ont. Det braiga är ju att hon har styrsel i kroppen när man lyfter henne, så man kan ju fiska upp henne med bara en arm. Dock är hon ju på det humöret nu att allt är nej och hon trilskas gärna vid blöjbyte och påklädning, så ja, lätt har det inte varit och man har gjort både en och annan helt klart olämplig manöver som gjort att man fått tårar i ögonen... Är dessutom inte alls säker på att det var så jättebra att hålla på såhär, eftersom ju handen fortfarande inte är riktigt bra och det kanske den hade varit om jag hade vilat den (är ju lite svårt att inte tänka den tanken.) Dock är jag för stunden väldigt nöjd med att den åtminstone är bättre och hoppas att det fortsätter åt rätt håll. Sista veckan i november opererade jag mig, så det är ju snart två månader sedan.
Hoppas verkligen att du blir bättre! Skriv gärna hur det går för dig!!