• Anonym

Bisexuell

jag är oxå det...tror jag jo jag är det. trodde nog det skulle gå över men nee d gjorde det inte. lever m en man och har barn...

• Anonym

Jag ångrar ibland också att jag inte prövat innan vi gifte oss, jag och min man.

De senaste dagarna har jag tänkt jättemycket på det, känner att det nog är så att jag attraheras även av kvinnor.

Men jag vill ju inte lämna min man...

Om någon kvinna som jag attraherades av skulle börja kyssa mig, skulle jag nog ha svårt att stå emot...

• Anonym

till anonym 2920718:

tror du din man skulle ha något emot att du var med en annan kvinna, för att pröva på? jag vet inte hur min man skulle ställa sig till det.. törs inte ta upp det. är rädd att han skulle känna sig otillräcklig..

• Anonym

Jag med! Tyvärr fegar jag och är anonym för jag känner för många härinne som inte vet det. Jag skäms inte för att jag är bi men som någon annan sa -Jag har en förhållande med en man och då känns det inte aktuellt att outa mig-

Lamia undrade varför killar tycker det är okej om deras tjej är med en annan tjej. Jag tror det är för att de inte kan jämföra sig - känna sig underlägsna någon av ett annat kön på samma sätt som om det vore ngn av samma kön. Tror inte dom tycker att kärlek mellan 2 tjejer inte är på riktigt.

NikeLola - Det roliga är att jag var in på din sida förut och tänkte -Fan vad snygg hon var- Hade ingen aning då om att du var bi.

• Anonym

Tinna666 -Har du varit med ngn tjej ngn gång? Är du singel lr har en förstående pojkvän så go for it! Tråkigt att bara drömma om ngt så trevligt

• Anonym

MIn sambo är bi och jag måste säga att hittills har jag känt mig väldigt sårad och osäker på att han vill ha min tillåtelse att vara med män. han bedyrar ju att han älskar mig och det tvivlar jag inte på, men är rädd att sex kan leda till mer, eftersom jag själv har svårt att tänka mig sex utan känslor... Mina egna erfarenheter av det egna könet sträcker sig till hångel, i min sambos sällskap dessutom... Kan tänka mig att prova mer men känner inget behov av det just nu. Nu när vi ska skaffa barn känns det extra onödigt att "riskera" något...

• Anonym

Här har ni en till! Har sett ett par snyggingar som jag skulle vilja se lite mer av bara i denna tåden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nämner inga namn men....mumms Hihih Nästan så jag blir lite Woow

• Anonym

här är en till gravid med mitt tredje barn med en helt underbar man.Haft tidigare ett kort förhållande med en kvinna! älskar kvinnor och män;)

• Anonym

Jag har blivit hemligt förälskad i även tjejjer så länge jag kan minnas, men jag har förträngt känslorna eftersom det känts som något förbjudet!
    Det är jobbigt att tränga undan något som man verkligen drömmer om att få uppleva! Är gift nu och har tre barn, och jag har liksom trott att det ska gå över, men icke!
    Hur 17 gör man?? Jag är på tok för feg för att ta något eget initiativ och önskar att det bara kunde poppa upp någon som förför mej sådär utan förvarning, samtidigt vill jag ju inte äventyra mitt äktenskap! Oj, oj...knivigt!
    Vill ju veta! Men är det verkligen ok att träffa någon bara sådär..? Tänk om jag faller pladask?? Hjälp!
    Hänger på QX och hoppas på ödet!

Puh! Nu kom jag ihåg att kryssa i anonymrutan iallafall! Hihi!

/Cosmoskatten

• Anonym

Ja, jag har haft sex med tjejer men inget förhållande..
    Däremot har jag en tjej som jag träffar ibland.. inte bara som sex utan som vänskap med..men vi tycker om varandra mycket.
    Men hon lever också ihop med en kille och både han och min accepterar det så...det känns väldigt bra! :)

Svar på tråden Bisexuell