• Wilma00

2008

känner igen mig.. Kanske för att jag inte älskar honom tillräckligt? Jag kan heller inte leva utan honom Då är jag nästan barnlös tänker jag då. hmmm Vet hur du tänker.. Skönt att man inte är ensam om de tankarna. Ska vi bilda klubb? Sen tänker jag: det är nog bara för vi är fattiga just nu som vi inte blir gravida.. öhhh... Så funkar det ju inte heller intalar jag mig..
    Man har en massa knäppa tankar usch. Mamma sa att det inte har med det och göra alls... Berättade lite som du om mina tankar...
    Förutom mitt ev. mf så har helgen varit ganska bra. Vill sluta blöda nuuuuuu!!!! kram tjejen!!!

Nork skrev 2008-02-11 18:31:48 följande:
    halli hallå tjejjer. hoppas er helg varit bra. min har varit förkyld!! jag måste fråga en jätte personlig och jobbig fråga. har ni som försökt ett tag funderat på om det är rätt kille ni väljer att skaffa barn med. började tänka tankar för dessa tankar ett tag sen. Tänk om det inte är meningen att det ska vara vi och att det är därför det inte tar sig... jag vet att jag är knäpp, men nu börjar jag leta massa fel på min sambo, nästan bara för att bevisa för mig att han inte är den rätta... Varför gör jag såhär??? Blir så irriterad. Vi har varit ihop i över 3 år, vi bråkar aldrig och har det bra. Jag har tidigare haft problem med den klassiska 3 års gränsen. Då brukar förhållandet ta slut. Jag är rädd för att det är detta som spökar även nu. Vet inte om det finns svar på denna fråga hos er, men hur vet man egentligen att allt är rätt. Jag menar, jag vet ju att gräset inte är grönare på andra sidan....Hörde om ett par i helgen som försökt i flera år, sen träffade tjejjen en ny, dom blev ihop och hon blev gravid direkt. Det är lite därför jag hängt upp mig på det nu tror jag.Kram
  • Wilma00

aj ont i ryggen. Har inte åkt skridskor idag, brukar göra det på måndagar annars. Bara tittade på.. Min älskling åkte och var superduktig. *stolt* han började i år att åka typ. 10 ggr har han åkt. aldrig åkt när han var liten. så stolt. hihi.... dum jag känner mig.. haha...
    o aj min rygg... blä. känns som den ska vika sig i 90 grader.. buhu.. kram tjejer.

• Wilma00

nänä ingen konståkning här inte hihi. bara för skojs skull. Ryggen bättre men jag är dötrött idag suck...!! På torsdag får jag iaf reda på vad som är fel. Blödde lite till suck. kram.

Nork skrev 2008-02-12 20:36:04 följande:
    Träningsåker du? Jag menar typ konståkning? Hoppas ryggen är bättre idag!!
  • Wilma00

Du med... läste i svarta tråden och en annan tjej hade fått med mens idag.
    Min är snart slut. Jag kunde varit gravid sa gyn. För han sa det var vanligt att man fick så här tidigt mf. De tog ett hcgblodprov, för att se att det sjunker. Mår ju lite illa ibland sa jag... urk. Slemhinnan var tunn och såg några äggblåsor.
    kram.

8Viola2 skrev 2008-02-14 14:38:48 följande:
    Fy f*n för denna värk.Idag på alla hjärtans dag kom både mens och den grymma värken.Ska ta mig två panodil
  • Wilma00

2 orudis och 1 panodil eller tvärt om brukar bita på mig. Jag var iaf gravid konstaterade vi. Iaf nått positivt. Men trist att det blir så ibland.. kram!

8Viola2 skrev 2008-02-14 15:19:21 följande:
    Usch vilken trist dag detta blev Jag som hade hoppats på att du var gravid ju.Får bli en varm dusch för magen nu för detta är en hemsk värk.
  • Wilma00

ingen aning om den lagen..
    Orudis är recept och du kan fråga nån doktor om den ifall du har hemsk mensvärk.
    13 månader tog det senast mf efter Robin... så det är ju positivt iaf.
    Ipren ska man ju inte ta heller om man vill bli gravid, tar orudis i nödfall. Det går ju inte bara på panodil eller alvedon tycker jag ibland. Man får fråga gyn/bm vilka osm e bäst för dig tror jag. usch för mensvärk.. ibland får jag ont där bak med. snyft. kan ju inte bajsa då heller.. blä. Panodil kan jag bara ta för de är lättare å svälja än alvedon. kram!

8Viola2 skrev 2008-02-14 16:36:26 följande:
    Men då blir du säkert gravid igen även om man inte vill ha mf.Vad är det för tablett??Själv har jag tagit 2 panodil och en Ipren som man ska ta när man har ryggskott.Nu har värken lättat iaf för stunden men det var riktigt jobbigt tills nu.Kan du ngt ang den lagen som säger att man måste sätta ut en tjänst som företaget vill tillsätta?
  • Wilma00

Det är hemskt ibland. Går i vågor. När jag var tonåring å så, då hade jag bara mensvärk i 2 dygn precis!! Skämtar inte. Jag tog klockan tom. haha.. Så fick jag mensvärk kl ett på tisdagen så hade jag mensvärk till kl ett på torsdagen. Men så är det inte nu precis. Makens fel brukar jag skämta om. Å en cykel på 32 dagar precis.. Tänk vad det ändras. kram och god morgon.

• Wilma00

Det går inte så fort mellan graviditeterna bara. Det är lite trist... Men det kanske går lite fortare än 3 år nu då.. Hade värsta sexdrömmen i morse. För vi hade sex inatt.. haha...

Vilket härligt väder ute... Man blir så glad av fågelkvittret.. Fast jag har huvudvärk. Wilma katten är på bushumör. Ska till fontänhuset idag, fast jag måste till af idag så jag afår mina pengar i tid. suck att det ska ta 14 dar för att få sina pengar.. blä. kram.

• Wilma00

20-22 mm ska dom va när man har äl har jag för mig.. De växer ca 2 mm per dygn tror jag. Du kan ju få en senare äl hoppas jag.. Ska du på mer kontroll? kram.

oxle bo skrev 2008-02-18 14:06:52 följande:
    fortfarande ingen stegring..är på dag 16 i dag. när jag gjorde VUL så hade jag en äggblåsa som var 13mm o en som var 8mm. nu har jag mensvärk på både höger o vänster sida,undrar om båda äggen är på G?hmm.vi sexade igår för säkerhets skull. jag funderar på om vi skulle göra e till tråd där vi kan skriva när vi har BIM eller om vi vänter på utredning o så.så vi kan hålla lite mera koll på varan vad tycker ni?kram
  • Wilma00

Är uppe lite sent.. känne av äggstockarna aj aj aj.. Men det är väl så efter ett mf antar jag.. vem orkar sexa när man har så ont? Får ha sex i morgon i stället.. Det ska nog räcka.. Tyvärr är ju makens simmare lite slöa.. kram.

Svar på tråden 2008