• Wilma00

2008

Jag förlorade ju mitt barn och drömt om hur jag letade efter ett barn när jag kom hem från bb.. så jag har drömt om allt.. å nu i feb så fick jag ju mitt pluss iaf..
    Hoppas jag får jobbet på samhall.. montering. Det vore toppen ju... Jag önskar livsglädje och vänner som man kan bjuda hem. Har änglamammor nära nu iaf i Jönköping 6 mil här i från. Ska träffa en med mage snart så jag får bearbeta den biten. Det tyckte hon var bra...
    Är inte så deppig längre fått prata av mig hos nätkompisar. Kul att du ville kolla in drömmen.. kram!

Nork skrev 2008-02-24 20:17:08 följande:
    Hmm det verkar skumt. Hoppas det betyder att det är nära!!! Jag drömmer oxå mycket. Kommer ihåg efter nästa varje natt. Ibland är man helt slut. Dock har jag inte så mycket om graviditet och så. Kollade lite i min drömbok. Där står det att graviditet kan stå för nya möjligheter, spirande möjligheter och livsglädje. Om man drömmer att man kan se hur gamalt fostret är, så ska man ta den tiden tillbaka i livet och då se när fröet sattes i jorden ex då man startade ett projekt eller liknande. Under foster kan man läsa: Nya möjligheter som öppnar mot annorlunda förhållningssätt. Det står även här om man kan utläsa hur gamalt fostret är så ska man ta den tiden tillbaka i tiden och då fundera på vad som kan ha hänt då som är av vikt att fundera på. Under baby: Om man drömmer att man tappar eller glömmer sin baby, så är det en tydlig symbol som berättar hur viktigt det är att ta hand om det lilla barnet inom en. Kan oxå handla om en rädsla att växa upp.Hoppas att detta hjälper dig lite...
  • Wilma00

god morgon tjejer...
    hmm hade sex inatt. Är på dag 19 idag.. Men sen efter sexet så fick jag så ont i äggstockstrakterna.. och lite ont i brösten...aj.. men sen gick det över.. Har säkert missat äl men det gör nog inget..
    Å idag skiner solen och jag känner mig glad... Får använda solglasögonen ju. Vi ska åka skridskor idag med, sen lämna in bilen efter fyra.. Ska till fontänhuset nu. Skönt att va bland folk.
    Ska lämna in sparpengarna mest enkronor till banken, är nog 180 eller nått sånt. dom kommer nog bli glada. hihi... Så vi får käka ute. Konstaterat att jag är iaf inte sjuk i huvudet. Alltid nått.. Nåja nog svammlat vi ses ikväll eller på lunchen.. kram goingar.

• Wilma00

testar inte heller med stickor, räcker med gravidtestena. Fick nog extra flytningar efter mitt tidiga mf.... lite ont i brösten...

• Wilma00

Du får väl offra lite.. hihi skojar bara. Killen det låter som du har en son. Blir så full i skratt.. Men man sa ju min kille, när man inte var gift, du då e du gift, sambo, fästmö? Nu myser vi för skojs skull.
    Ska ut i blåsten i morgon. Till af... Fast det är väl inget nytt inom jobb tyvärr. suck går så långsamt ibland. kram!

8Viola2 skrev 2008-02-26 19:38:58 följande:
    Eller jag tror ägget släppt under natten tills idag.Men räknar idag som ÄL-dag.Får se om det blir något mys eftersom killen inte är hemma förrän sent och ska jobba imorgon.
  • Wilma00

viola ni får ha lite efter istället oxå.. det höjer mysfaktorn ändå tycker jag. håller tumamrna..
    idag har jag varit tröttare än tröttast.. men det är väl inget. sen har jag en finne vid vårtgården dumt. Den har varit där ett tag.. huvudvärk. vaknat tidigt och inte kunnat somna om för maken snarkar.. blä. i morogn har jag iaf sovmorgon.. hoppas jag. När börjar du jobba viola?

Vad har ni andra för jobb? Fick inte reda på så mycket idag men jag är med på samhalls lista iaf. har lite förtur eftersom jag är i jobb garantin.. bra det. sen får vi hoppas att jag gör bra nytta där oxå.
    kram tjejer.

• Wilma00

idag har jag varit trött och det ömmar lite i tjejmagen... sugen på majs, fast vi hade inget hemma, får köpa i morgon, behöver en liten promenix till affärn. tänkte baka kanske.. vill iaf. kram.

oxle bo skrev 2008-02-26 12:10:24 följande:
    hej.. har haft lite ont i tjej magen till o från nu i ett par dagar kan ju hoppas att det betyder något bra..men ska jag vara ärlig så tror jag inte det, käner mig inte garvid för fem öre,inte som föra gången en vecka kvat till BIM..hur mår ni?Nikithea: grattis vad kul!! men vad är kontrastultraljud?kram
  • Wilma00

beklagar mig lite bara.. är säkert inget nu heller.. Men solen skiner iaf. Vad gör jag om jag blir ensam kvar i denna tråden och ni andra blir gravida? kram tjejer.

• Wilma00

snart får vi byta namn då... tillverkad 2008 eller nått, då näst sista månaden är mars, på å försöka. om vi inte vill hoppa över så vi inte får decemberbarn. Vi planerar men vi försöker varje månad iaf..

• Wilma00

jag tycker om att fylla i december... värre i januari ju då man inte har några pengar för man fick lönen för tidigt i december.
    nä sist vill jag hellre va än först. Månaden kvittar faktiskt. Blir bara så trött på att decemberbarn skulle va sämst utvecklade som vissa påstår.. blä. Det har ju inte med vilken månad man är född i!! Suckar på okunskapen. Sen finns det ju midsommar, kan inte va så skoj det heller.. eller semestermånaderna då alla e borta.. Eller 29 februari.. 14 februari... 1 april kan deffintivt inte va nnå höjdare.. Är du aprilskämt eller typ .... hihi.

8Viola2 skrev 2008-02-28 14:52:23 följande:
    Nja tråden heter ju kort o gott 2008 så om man hinner få barn i dec eller plussar 2008 spelar mindre roll Kan tänka mig att det kanske inte är så kul att fylla år i dec men jag och sambon tänker inte sluta försöka pga det iaf.
Svar på tråden 2008