2008
jag ruvar inte... men antingen har jag mens eller så blöder jag och är gravid vet ej.. ska kolla på måndag..
Billan n skrev 2008-02-07 19:20:49 följande:
jag ruvar inte... men antingen har jag mens eller så blöder jag och är gravid vet ej.. ska kolla på måndag..
Billan n skrev 2008-02-07 19:20:49 följande:
många bra ord. Mycket har man lärt sig på 7 år i bebisverkstan.
kram.
Inte som igår iaf.. typ som i slutet av mensen fast det är inte brunt.. urk.. har kanske lite mensvärk och är hungrig. Men jag är som ett ? iaf...
Tills jag får komma på vul iaf.. kram.
pps hur går det med hunden? kram
säkert missfall Men det tog ju bara ett år å bli gravid sen igen... Ska ringa bm på måndag. kram.
De har helgstängt idag fredagar så telefontid till elva,.. så nån gång då ska jag väl kunna nå henne tycker jag. Ger väl inte upp ännu...
Hoppas det går bra för er... var liggeer ni i cykeln? Gummor. kram.
Den här bebisreklamen om gbgmässan är ju döjobbig när det skakar så. Irri är bara förnamnet.. stirrar gör ungen oxå + man får huvudvärk bara för kortet skakar så.. blä.
Fryser ibland som ett asplöv.. blä. Fast jag är inte sjuk eller så.. bara fryser.. Det är så jobbigt å frysa så. suckar lite.
Säkert mf. Tempen är för låg nu. Blöder lite idag med. Men kul iaf att se ett + på stickan.. Ska ringa bm i morgon. SKönt och prtata med någon om det. gäsp.. ska väl sova igen. kram tjejer.
lite granna idag märkte jag.. suck. trodde det var slut. mådde lite illa igår kväll. Annars inget tror jag.. vet inte. förvirrad. ska ställa klockan på nio i morgon bitti.
kram.
På torsdag ska jag på vul och kolla mig. Skönt. Men jag tror jag fick ett sånt där tidigt mf som man kan få ibland. Tur jag hann å kolla mig med gravtest. Jag grät ju så när jag fick mens så jag tror jag var gravid, för jag brukar inte gråta när jag får mens bara bli enormt deppig.
Vrålhungrig när jag vaknade nu. Solen skiner härligt.. kram underbara tjejer. Nu vill jag börja om och ha sex.