• Wilma00

2008

nej lite vin ska ju inte påverka testet.. Och det påverkar inte ev. bebis heller eftersom den lever inte av mamman än. Minns inte vilken vecka som den böjrar leva på mamman.
    säkert inget här. hade sex igår och maken kände inte av tappen ens... Den är borta.
    Trängdes med magar och barn på ikea igår. suck.. barngråt.. Tänk om det var mitt barn? Undrar hur Robin skulle låtit ibland... Hur det skulle varit om han hade varit här...
    HÅll en tumme på att jag får komma till Samhalls montering, vore toppen + att bussen stannar utanför. Tack vare att dom bygt en ny väg där. Känner mig lite deppig. kram tjejer.

• Wilma00

slösa ett billigt test.

Nork skrev 2008-03-02 10:18:19 följande:
    ja, jag har billiga tester + ett dyrt. Men man kanske skulle slösa ett billigt test. Nu blir jag nervös!!
  • Wilma00

Har Lennart nilssons bok här hemma men orkar inte titta i den, fick den när jag var gravid. Köpte en bok om rymden på bokrean.

• Wilma00

jag säger ja fast i måttliga mängder kanske. Jag är colaberoende... Så jag slutar inte med det om jag blir gravid.
    Hoppas jag får mina pengar runt tisdag då ska jag köpa test... ska ringa och höra på måndag... suck på fk.. kram.

oxle bo skrev 2008-03-02 10:24:53 följande:
    oj..jag sitter med coca cola här..hur är det med cofein, får man dricka det?
  • Wilma00

roligt fast avis. blir nog ensam ogravid tror jag.. Det tar ju sån tid för oss... suck...

• Wilma00

i slutet av veckan. långt kvar seeeegt.

oxle bo skrev 2008-03-02 10:47:20 följande:
    när har du BIM?
  • Wilma00

Blir ni alla gravida så lämnar jag nog tråden.. Kollar in vasaloppet spännande tycker jag.

• Wilma00

Blir det för mycket gravidprat så... morrar jag lite... har munsår så det är nog mens på g. Får glädjas åt snön istället...

Nork skrev 2008-03-02 12:46:17 följande:
    jag har sett till å från på det. det är alltid lika kul. fast jag tycker det är roligast när man får se alla amatörer. Jag skulle oxå vilja åka. Men det känns som att det inte går så bra att träna när man bor där man bor.NEJ. Lämna oss inte. Din tur blir nästa gång. Du har ju BIM om ett par dagar ju. Jag håller tummarna.
  • Wilma00

frågade men jag hade så mycket då så hon sa att dåf ick jag ta det jämt sa hon s jag fick inga. .. healip funkar bäst iaf... börjat få munsår vid mens... döjobbigt.

frujansson07 skrev 2008-03-02 13:19:38 följande:
    Jag får tabletter av min läkare. När man tar dem slår inte munsåret ut lika mycket och det är helt borta efter 1 vecka. Det finns många receptbelaggda sådana tabletter man kan prova. Prata med din läkare så kanske du kan testa fram vilken som passar dig bäst. Själv har jag provat några olika.Lycka till