• Nork

2008

jag är ett midsommarbarn!!! i år fyller jag på självaste midsommarafton!!! fast jag mår bra för det. mår väl sämre över att det är 29 man fyller i år... Vad tiden går. Har kommit på mig själv flera gånger det sista året att jag säger i stil med - Tja, det är väl ca 10-15 år sen jag var där. Då rä man ta mig f.n gammal!

Wilma00 skrev 2008-02-28 14:59:37 följande:
    jag tycker om att fylla i december... värre i januari ju då man inte har några pengar för man fick lönen för tidigt i december. nä sist vill jag hellre va än först. Månaden kvittar faktiskt. Blir bara så trött på att decemberbarn skulle va sämst utvecklade som vissa påstår.. blä. Det har ju inte med vilken månad man är född i!! Suckar på okunskapen. Sen finns det ju midsommar, kan inte va så skoj det heller.. eller semestermånaderna då alla e borta.. Eller 29 februari.. 14 februari... 1 april kan deffintivt inte va nnå höjdare.. Är du aprilskämt eller typ .... hihi.
  • Nork

Det är inte dåligt vad aktiva ni har varit!!! Det var ju flera sidor att läsa igen.

Ja, det var verkligen gulligt med kanelbullens dag!!

vi kommer oxå köra vidare som vanligt. har det inte tagit sig tidigare så undrar man ju varför det skulle ta sig denna gång
    Har nog ingen favorit dag. Men det skulle underlätta att den kom i maj, juni. då kan man vara hemma 2 somrar och sen slipper man köpa "mammavinterkläder". Men som sagt. det är ju tyvärr inget man kan planera.

kram på er

• Nork

Grattis Nyköping!!!!!! Vad roligt. Har du gjort något mer test? Jag har BIM idag. Men jag vågar inte testa. Tror inte att det är något nämligen

Men vad härligt för dig. Du måste dock lova att hänga kvar i tråden!! Jag hoppas ditt + smittar av sig oss andra!

På tal om något annat. Finnar!!! Jag har fått så sjukt mycket finnar sen jag la av med p-pillren. Har ni andra det oxå. Någon som har bra tips för att bli av med dom? Det är ingen grov acne utan bara dom härliga små röda prickarna. Tycket det lyser: -JAG HAR SLUTAT MED P-PILLER OCH HAR FÅTT SJUKT MKT FINNAR om mig. Jobbigt och irro

• Nork

Härligt!! Jag hoppas oxå att du ska få behålla detta barn. Det ska bli så kul att följa dig. Tänk att du blev först ut!

Jag vet inte om jag känner något direkt. Brukar ju inte känna något inför mensen heller, så det känns liksom inget alls. Möjligtvis att brösten känns lite större. Men det gör dom kanske inför mens... Jag brukar inte tänka så ofta hur min kropp beter sig
    Hmmm jag kanske skulle ta ett test ändå. Men jag drack lite vin igår. Jag tror ju som sagt att det är - så jag lever som vanligt Kanske lite oansvarigt, men men... Påverkar det testet tror du?

• Nork

Har ni köpt några "barn" böcker på rean. Inte sånna man läser för barn utan mer gravid och när barnet är fött böcker? Jag vill, men är rädd att någon liksom kommer på mig. Pinsam man är!!!! Vet inte varför, men man kan ju liksom inte prata sig ur det hela... Det är ju väldigt bra priser på dom nu!

• Nork

ja, jag har billiga tester + ett dyrt. Men man kanske skulle slösa ett billigt test. Nu blir jag nervös!!

• Nork

jag går och testar nu. är snart tillbax

• Nork

Det är nog lugnt tror jag. Men är det så bra kl 10.25?

• Nork

jag tror ta mig 1000 att det är ett +. Men det är svagt. Så jag vågar inte hoppas på något än. Tar ett nytt i morgon. Försökte fota det, men det blev så långt ifrån.

• Nork

ja, jag vet hur du känner. kramar

Wilma00 skrev 2008-03-02 10:42:24 följande:
    roligt fast avis. blir nog ensam ogravid tror jag.. Det tar ju sån tid för oss... suck...
Svar på tråden 2008