• Nork

2008

Det låter lite skumt hur din kropp håller på... Är väldigt dålig på temp å så. Men hur ska den vara?

8Viola2 skrev 2008-03-13 19:19:36 följande:
    Jag har haft lite rosa flytningar idag så mensen kommer nog vartefter.Har inga menskänningar dock.Tempen har också sjunkit vilket bekräftar det.Testar nog imorgon för att säkerställa att det är mensen.Tycker det är ok att slösa en sticka på det.
  • Nork

var inne och kollade på vår BIM lista, vad långt det är kvar!!!!! Ni tycker säkert att det är ännu längre... Men jag tycker att vi behöver lite + nu igen.

idag är jag helt själv på FL. eller kanske inte, men det känns så. kanske ska gå och nana istället. har nybäddat och nystädat! skönt!!

• Nork

Ja, det måste verkligen vara skönt att få lite extra hjälp när man varit med om liknade.

idag har jag så ont i magen. har nog ätit något olämligt för jag får liksom kramper i magen. jag brukar få det så jag hoppas inte att det är något annat. det kommer oxå direkt efter att jag har ätit. så jag antar att magen inte är riktigt i form

• Nork

lider med dig. vet ju inte hur det är att leva med tinitus, men har hört att man blir tokig av det. själv har man ju det härliga TV pipet i örat ibland och jag tycker det räcker...

hur är det med humöret idag då? det brukar ju kunna svikta lite när man inte sovit så bra Det låter dock inte som du har turen på din sida just nu med vagel och allt. men om man får leta lite tecken (tycker jag är kul) så hade jag oxå det jobbigt samma månad det tog sig. Ont i stårtån och kunde vissa dagar knappt gå. Muskelinflamation och kunde inte träna på 3 veckor. utslag på smalbenen pga torr hud nu på vintern. Ibland tror jag att min kropp gjorde såhär för att jag skulle varva ner lite och därmed tog det sig oxå... Så vi hoppas att alla dina problem blir något bra

Wilma00 skrev 2008-03-14 17:14:47 följande:
    sov inget inatt. suckar... tinitus med. suck. Man kan ju inte ta propavan kl fyra på morgonen heller. Vaknade av huvudvärk då sopbilen kom. suck. somnade väl vid fem kanske. inatt blev jag itne så rädd av tidningsbilen. kvart över fyra. hehe. snart slut på mensen, så det var nog ett tidigt mf förra månaden. Fick en vagel i ögonlocket igår med. blä. ska laga lite mat snart. Hoppas vi lyckas för jag vill så gärna ha i december. Uvi verkar ju vara ett bra tecken på gravidsymtom, fast det är inte så skönt kanske. gäsp... :O kram tjejer.
  • Nork

NEJ, vad tråkigt!!! som du säger, man sågas verkligen. men tack och lov brukar det inte dröjja många dagar innan man ser fram emot ÄL och BIM dagen igen. Vilket försök är ni på?
    Kram

8Viola2 skrev 2008-03-15 11:31:37 följande:
    Mensen kom igår för min del!Ännu en gång slogs man ner i skorna och jag känner att det är skönt med arbetet att gå till.Skingrar tankarna.
  • Nork

Den är jobbig. har ni sökt någon hjälp? jag hoppas verkligen att nästa månad är din!!!

8Viola2 skrev 2008-03-15 11:45:25 följande:
    nu är jag inne på cykel 33
  • Nork

Är ni båda inställda på det hela så är det ju ok. Ibland räcker det ju att man bara byter miljö, tar en resa eller något och inte tänker på det. Min kropp ville ju + a samma månad som vi skulle söka hjälp. så där räckte det med ett hot .

8Viola2 skrev 2008-03-15 11:55:15 följande:
    Nej ingen hjälp.Sambon vill att vi ska försöka 2008 iaf.Tanken finns men passar inte riktigt in i vardagen heller eftersom vi inte kan komma ifrån jobbet osv.Kanske bara ursäkter enligt andra men vi har valt att ge 2008 en chans iaf.
  • Nork

jo det vet jag oxå att det inte blir några barn genom att resa. men ju mer man tänker på det desto större besvikelse blir det oxå när mensen kommer. så mitt tips var mer att byta miljö för att få mer mys och ta hand om varandra istället för att vara 2 robotar i sängen...

• Nork

Sötfrö: välkommen!!!

Pyro Pyret: jag blir helt förvirrad när du bytt bild

Bluebird Jätte grattis på födelsedagen

Wilma00 Kramar!
    Ps gå och gör en liten snölykta till honom!

• Nork

jag har tänkt lite på det sen jag skrev det och hoppades att du varit ute. synd med snön bara, men tur att det löste sig. han ler nog i sin himmel nu!!

Svar på tråden 2008