2008
Har haft några droppar blod som kom nu på kvällen. Det var inte mycket, men ganska rött och det kändes som en mens skall kännas. Imorgon skall jag ringa till kliniken och be om att få komma dit så vi vet hur tjock/tunn slemhinnan är och om jag har tur får jag börja med mina pergotimes om 5 dagar.. känns nästan inte sant...ihhhh. Vill gärna hänga med på + vågen här inne men vi får se.
Wilma00: håller tummmarna för dig. Ni har ju fått till det hemma innan så det kommer säkert gå igen. Kram på dig.
Nork: jag tror det beror på hur man är som person. Själv skulle jag nog intala mig att det var nått fel och att det var menat att det inte skulle lyckas denna gång om jag fick mf, det skulle kännas bäst för mig...men det finns säkert en massa som just efter mf inte skulle vilja höra nått sånt. Bara finnas där brukar i alla fall vara det viktigaste när folk har det svårt. När jag mår dåligt brukar min sambo skicka små söta mess då och då till mig. Ibland orkar man ju inte prata om saker hela tiden, men man vill ändå höra att någon bryr sig om en. Du kommer säkert märka och känna av hur du ska gå till väga efter att ha träffat henne. Lycka till