• Wilma00

2008

lite blod tror jag kommer när jag kissar.. usch.. känner mig eländig.. ska åka sen med bilen och handla tranbärsjos. aj. dricker festis svartvinbär så länge nu iaf. tog en panodil sapp. Så jag slipper smärtan lite. Började ju idag. ont i ena äggstocksidan med tror jag.. nä blä. var i stan idag... började mer nu på eftermiddan. tack för omtanken.

• Wilma00

nu var vi inne och jag fick selexid ikväll. Sen kunde det väl vara ett tidigt gravidtecken sa en kompis.. hmmm Nu får jag ju inte börja hoppas för mycket här va.
    kram.

• Wilma00

Fick åka in och tabletten selexid fick jag och den verkar fort. Mår mycket bättre nu. Behöver inte kissa så ofta. Fast det kommer lite blod än. Ni får hoppas inte jag.. *asg*
    Känner mig lite piggare fast trött... Har ätit lite oxå.
    Konstant kissenödig är inte kul.
    Lite mensvärk känner jag av eller det drar i äggstockarna tror jag... vet inte.. känner mig som ett ?
    Gott å kunna äta utan att tänka toalett. Tur man bara bor 3 mil bort från närmaste akut..
    Fick se provet, och det var mörkblått och basiskt med nitrit i eller vad det är och mörkrosa och jag fick utslag på det mesta. usch. Men nu ska jag bli bra iaf...
    Ville bara skriva av mig. kram tjejer!

• Wilma00

ingen aning tyvärr.. kan du inte ringa jouren å fråga? nått apotek å fråga? Kul å va igång. själv sitter man å väntar på bim... blä. lång tid kram.

oxle bo skrev 2008-01-22 19:49:52 följande:
    hej hejnu har jag gestapuran, pregotime o Äl stikor hemma. så nu är jag redo o köra igång..men grejen är den..jag har en liten minimal brun flytning,o docktorn tyckte att jag skulle vänta tills den hade försvunit innan jag börjar..men jag vill börja nu,tror ni att det är farligt o börja nu?kram
  • Wilma00

undrar om det är sant. Har hört om svamp men inte uvi.. nåja bara å vänta... har iaf medicin nu, och kissar normalt nästan. kram.
    Mrs You skrev 2008-01-21 21:36:48 följande:

Wilma ja vi hoppas det är ett tidigt graviditets tecken
  • Wilma00

jag ahr det typ andra veckan i februari, rätt långt kvar. börja om det känns bra för dig.

• Wilma00

pryopyret: det går bättre nu tack vare medicinen... tack ska krya på mig. Tur det finns medicin iaf. mums.
    Ring och hör med dom om dom har glömt bort dig, jobbigt att bara sitta där o vänta så ju.. Mysigt med köpenhamn, där köpte vi min brudklänning. kram.

• Wilma00

uvi som gravidsymtom fast sån tur har jag väl inte heller med konstiga symtom.. önskar jag hade det.. flera som sagt det nu.. usch... Tänk om jag kunde ha turen å få nått konstigt gravidsymtom... 1 på miljonen kanske. kram tjejer från en trött en.

• Wilma00

Har man!!?? Det har jag inte märkt nått av..bara svamp... Men usch nu börjar man ju hoppas lite i onödan. Jag har sovit för mycket men jag är ju sjuk. Å då får man sova. Var är du i din cykel? bim först i början av andra veckan i feb. suck. långt kvar. kram.

8Viola2 skrev 2008-01-23 13:51:43 följande:
    Ja att UVI skulle vara en gravsymtom har man fått höra och jag hoppas att det är så för din del.Här har du en till trötter idag För lite sömn så man vet ju varför.
  • Wilma00

Hur går det för dig? Har du börjat? kram!

oxle bo skrev 2008-01-22 20:36:46 följande:
    hmm. jag tror att jag börjar endå...hon gjorde ju gynundersökning o VUL o allt såg bra ut,inga restar kvar..orkar inte vänta lägre..när har du BIM?
Svar på tråden 2008