• Wilma00

2008

har bara läst dumma trådar här på fl att man hoppar över mars bara för decemberbarn. usch hatar.. Ska inte läsa mera i sånna dumma trådar... *S* så seg idag.. fattar inte, jo jag tog en propavan... men kunde ändå inte sova ordentligt. maken rapar ibland. urk.. hopplöst att koppla av då ju.. han ska hämta bilen idag åker halv fem.. ska väl duscha jag kanske.

dumma finne som sitter vid vårtgården. aj...
    pappa är född i jungfruns tecken. så jag brukar skoja lite med honom.
    kram.

• Wilma00

läs och skrivsvårigheter kan man ju få vilken månad som helst..
    så egentligen så borde man va tacksam att få barn öht.. En som är född i januari kan ju bli sen i utvecklingen än den som är född i december samma år... men aja..
    vill ha barn nu iaf.

• Wilma00

vi ska ju plussa år 2008.

viola han rapar inte i sömnen. å så rycker han till å börjar rapa. blääääää. Lite äckligt och höra på när han rapar.. gahh... DÅ kan man inte koppla av..
    det finns många dagar på året i sånna fall som man ska undvika.. Då blir det inte lätt å planera..
    En bra tråd är detta tycker jag.

• Wilma00

min brorsa är född på våffeldagen.. var så avis på honom för han fick våfflor på sin födelsedag. och kanelbullens dag är oxå en bra dag.. vi får träffa dom dagarna. hihi....

• Wilma00

vad är st patrics day för nått?

bluebride skrev 2008-02-28 21:23:42 följande:
    min sambo fyller på alla hjärtans dag, själv är jag född på s:t Patrics Day
  • Wilma00

jag struntar i det.. Idag skiner iaf solen igen.. härligt..Ska iväg om en stund till bussen den går tolv så jag måste gå nu.. vi ses i eftermiddag.. kram tjejer hoppas på bebis oavsett vilken månad.

• Wilma00

undrar om jag ska avreagera mig och sopa nere i källaren? Brukar göra det när jag är arg. Fast nu har jag pratat av mig lite igen. så det är rätt bra. Tur jag har er i tråden här oxå... fast jag kollar på glamour nu. Men är lit trött.. Undrar om det är bebistrött eller nått annat.
    Sover bäst när det är fullmåne.

Nikithea... Eller när man skulle börja övningsköra.. På sommarn då har ju alla semesterstängt.. orättvist. Men det kom jag över. Å så köper jag ju inte sprit heller... hihi..
    Åhh konsult låter spännande, nog bra kanske och fokusera på jobbet då men jag vet inte. NÄr ni pausar kanske det blir nått. Man vet ju aldrig.

Ska försöka komma in på Samhalls montering i Nässjö. Det ser bra ut hoppas jag. kölista tyvärr, men har förtur eftersom jag är i jobb och ersättningsgarantin. ALltid nått. Läste om att folk där fått fast anställning på andra företag oxå..
    kram tjejer!

• Wilma00

vet inte.. minns inte själv hur det var för mig... Det sjunker väl ganska snabbt men vet inte hur snabbt. HÖr med bm nästa vecka. mens än då? Annars lycka till.. lite avis.

oxle bo skrev 2008-03-01 10:00:49 följande:
    jag gjorde ett test nu..det blev ett svagt +men synligt,man behöver inte ansränga sig för o se det..är jag gravid? jag kan väl inte ha kvar hormoner sen i dec?
  • Wilma00

testade lika förra månaden ju... -3 grattis och lycka till och avis är jag som sagt. kramis.

oxle bo skrev 2008-03-01 10:32:35 följande:
    ingen mens... men det är BIM-3 idag.tror(vet) att jag är gravid, har fått tilbaka det där härliga illamåendet..
  • Wilma00

Trött och lättväckt. Om nätterna. suck.Sover inte tungt typ genom hela natten... Lite jobbigt och irriterande när man inte kan somna om. morrr.. men jag tror inte det har med bebbe å göra. Kanske för det inte är någon fullmåne. Å innan mens också.
    Har ätit tacos nu hemma hos mor o far. gott. Maken är i gbghos sin mamma idag bara.. Inväntar honom här. Längtar.
    kram tjejer.

Svar på tråden 2008