• Wilma00

2008

vågar nog knappt gå i morgon alls. men det måste jag ju. hehe... gå på toa måste jag med ju.. *S* Läskigt värre ju... sov gott tjejer.

• Wilma00

viola hur går det? Här går det bra än så länge. Gjorde värsta rundan på stan. Inget blod iaf.. Köpte ett test. Nu har dom gjort nytt pregtest igen såg jag... när jag började så var det 2 lila streck istället för + vad dom förnyar på några år. molvärk har jag nu. Dag 34 blir det väl? Ganska okej väder idag iaf... Nu e det lunch och sen blir det skridskor. ska bli skoj. Testet ligger och bränner i väskan. Usch nu blir jag lite nervös. hihi.. kram vänner!

• Wilma00

mens så jag fick migrän med eller iaf väldans huvudvärk. hann ju testa. kram tjejer.

• Wilma00

kom lite bara lite blod ikväll.. neg. test men jag hade druckit en massa. Men inget mer verkar komma iaf.. Väldans huvudvärk. migrän nästan. ömma bröst.. så på onsdag ska jag in till bm och kolla. kram tjejer.

Wilma00 skrev 2008-03-10 18:24:32 följande:
    mens så jag fick migrän med eller iaf väldans huvudvärk. hann ju testa. kram tjejer.
  • Wilma00

Idag så städade jag köket och kontoret, magnus trodde jag var sjuk Efter mensvärken slutat värka förståss. Har inte behövt ta fler tabletter skönt. Men funderar på varför jag fick sån mensvärk i söndags och ingen mens då. vanlig mens nu dock som tur är. Inget mf. skönt. Lite deppig ont i armarna lite efter migränmedicinen, biverkningar... Är väl lite känslig nu oxå när jag har mens...
    Ska dammsuga hallen och moppa golvet tänkte jag. Magnus är trött, han gick upp halv sju av wilma väckte oss (katt). Jag sov för jag hade tagit propavan oxå.. annars är jag lättväkt.
    kram tjejer.

• Wilma00

Blir alla gravida här så flyttar jag. Bara så ni vet. *S* Nä men ibland orkar man itne med så mycket gravidprat. Då e jag låg.. Om ni undrar i sånna fall.. BAra för att förklara hur jag orkar å sånt.. Hoppas ni förstår mig. kram tjejer.

• Wilma00

hej hej.. Ikväll har jag träffat sköna änglamammor.. Det behövdes, man är inte ensam. Snart är väl mensen slut runt helgen hoppas jag. Det var nog mf förra månaden, känner skillnad på mensen tror jag. Längtar till äl.. Träffade 2 magar men de var inte så stora som jag trodde. Skönt det med... De visste ju om mig oxå. De har ju kännt som jag oxå typ innan de blev gravida med syskon till änglabarn ju. Så det är bara skönt att man tänker lika dant.
    kram tjejer.

• Wilma00

jag får oxå åka in och göra vul om jag blir gravid när jag vill nästan. pga mf och förlorat barn. Rätt skönt faktiskt.
    tempen ska va hög när man är gravid. min var på 37.1 hela tiden. Även efter nidationsblödningen.
    Sjunker samma dag eller dan innnan mens om man inte är gravid. Ta tempen på morgonen. snart slut på min mens äntligen. kram.