2008
Vet nån här inne när äggen börjar växa efter mens? Får nog fråga gyn på torsdag kanske istället.. I morgon ska jag träffa min siuskonsulent och hoppas det går frammåt i denna långsamma väntan... suck
kram tjejer.
Vet nån här inne när äggen börjar växa efter mens? Får nog fråga gyn på torsdag kanske istället.. I morgon ska jag träffa min siuskonsulent och hoppas det går frammåt i denna långsamma väntan... suck
kram tjejer.
min man har slöa simmare.. + att han röker. men rökare har ju fått barn innan.. suck... å så fick vi ju Robin spontant hemma i sängen..
Så vi vet att det går och det finns simmare ju.. hmmm medicin? Ska jag fråga min gyn om det kanske?
kram.
Min raport...
Det kanske inte är nån äl denna månaden.. Slemhinnan var tjock och fin allaredan på dag 11... Och en gulekropp skymde sikten för ev större äggblåsor.. blähä. Eller så har jag redan haft äl. sa han.. Det var bara några fjuttiga äggblåsor han såg och en tjock slemhinna.. Så nu blir det en lång trist väntan då. buhu. Fast vi myser så klart ändå i helgen.. Synd att det var en gulekropp i vägen.. dumma.
kram tjejer.
kanske ska jag köpa ältester... hmm bara för att kolla.. nä det orkar jag nog inte.. hmmm...
Det är rätt skönt att strunta i och kolla oxå. CB är bäst... Håller med. Hatar gulekroppar som gör ont.
kram.
Mrs You skrev 2008-01-17 19:27:13 följande:
Man får det efter en ägglossning då äggblåsan spricker. Den kan skymma äggstocken så man inte ser äggen. mörk fläck på skärmen. blä. Å så kan den kännas som mensvärk.
kram till er... Det är tufft.. Jag har märkt att sorgen blir annorlunda och det är skönt, men man kommer aldrig över den som vissa tror kanske.
Sen har vi en tråd, för dumma kommentarer i anhöriga på änglarummet om du känner du måste häva ur dig nått. *kramar*
vaknade nu. Sent inatt igen.. sexade lite. hehe... Fast jag har ju kankse ingen äl..
MEn bra för psyket iaf.
Nu får man väl vänta väldans länge..
kramar.
japps en helt okej helg. Man piggar upp psyket lite iaf med sex.
söndagar är bra trista även om man är kristen.
Går ju inte i kyrkan heller.. men kvällen är så kort.
kram
aj aj aj.. uvi...
tack för sexet tror jag.
Började iaf idag. suck.. kissenödig jämt, kommer nån droppe när jag kissar, sen lika kissenödig, gör lite ont när jag kissar.. Var tre år sen sist jag hade... Efter Robin, så jag brukar inte få det typ. Var på vc och hon sa att jag skulle dricka massa och sen ringa vid åtta i morgon... snyft.. Får väl bo på toan nu.
Var i stan och det var outhärdigt att åka hem med bussen... isch. Panik liksom. Köpte svartvinbärssaft Festis. Vill ha medicin nuuuuuuu. får nog i morgon. Förra gången då sved det inte när jag kissade utan gjrode ont i njurarna istället. Har iof haft sex i helgen men jag brukar ju inte få uvi så lätt... bläääääää
kram tjejer.