2008
ingen idé å testa. tempen är på 36.6 ska bli skönt att träffa bm i morgon iaf. sucka... arg. kram.
ingen idé å testa. tempen är på 36.6 ska bli skönt att träffa bm i morgon iaf. sucka... arg. kram.
bm och jag ska prata om ev. min psoriasismedicin om jag är mogen för den.. Vet inte riktigt, för då får man inte bli gravid. nämnligen. Det är haken.. sucka... Kluven... arg. huvudvärk, fast jagh ar ingen matlust...
kramar
Jag blir bättre förhoppningsvis av min psoriasis... (finns i sprutform så jag slipper tabletter), den kan ge skador på bebisen. å så ska man hålla upp 3 månader efter man har slutat. usch kluven. Ska ev. ha spiral, men vill inte ha några främmande föremål i min kropp. gahhh. Det är nog det mest, som jag inte kan vänja mig med. Men sen har jag ju inte blivit gravid på 3 år så det känns ju lite ironiskt oxå.. Ska iaf bli skönt att lätta tankar hos henne.. kram
Finns bara kortison i så fall... Det håller jag på med nu. Annars är jag ganska frisk iaf. slipper iaf kräksjukan.
man har ju hört folk som blivit bra.. uääääää Vill nog inte iaf. Väntar till klimakteriet tror jag.
Maken får stå ut hihi... Efter 3 månader om man vill göra uppehåll kan man ju bli gravid... Men det känns så snopet att förlora en massa försök nu.. svamlar lite...
Vill ju slippa mensen i sånna fall.
samma som mig då nästan.. Provrörsmf.. i v4. en bebis. Sen Robin i v 21+4. Fast det var inget mf, vi fick ta bort honom. usch. Han kom dock spontant hemma i sängen blev han till. Vet bara det Kände det.. Maken har slöa spermier och jag hoppas han drar ner på rökningen lite. Men Robin kom ju till kan jag tänka då.. suckar och andra som röker och snusar blir ju gravida.. usch.. å så gjorde man inget fel heller så blir det så här.
kram vännen.
Blev också igångsatt. som en vanlig förlossning. Tre hemska piller fick jag ta och jag bara grät... Frågade magnus om han kunde ta dom istället Sa hej då till Robin då. Är du änglamor oxå? Räknar du dig som det? Jag gör det... Vi begravde honom å så. Fick han något namn? På Robin var det ju en massa hemska fel. usch... kramar.
ja vi fick välja själva till slut. Var först i jönköping där ville dom avbryta den direkt. bytte till eksjö, så där fick vi välja själva, magnus valde åt mig, så jag slapp. Vi tog oxå en massa kort på Robin, han har ena ögat öppet 450 gr vägde han och var 30 cm lång. Brås på sina föräldrar.
Fast jag gick ut hela graviditeten ändå bara för man var så långt gången.
Fick säga till mig själv några ggr att jag inte var gravid längre... kramar.
kan man ta bort måndagar och mens? Roligt att det går framåt nork.. Ventilera sig är bra ibland. Nu kom magnus hem med pizza.. gött.. sopade källaren för jag är så arg på tanten..
Panodil zapp är mycket bättre än panodil. Ska be o få det på recept. zapp så är mensvärken borta.. fast lite större men glatta dom med så de går iaf och svälja..
I morgon ska jag till bm och se vad vi ska hitta på. kramar!!!!!!!!!!!!!!
skönt att fått ventilera hos barnmorskan.. Hon sa: Det krävs rätt spermier och rätt ägg för att bli gravid. Inte det dom säger att man ska slappna av. Hon tyckte jag skulle strypa dom
nä men typ tack för goda råd å sånt.. hehe.. Så skönt att prata om det med en vettig typ.
Sen fick jag en tid den 17 för att kolla äl. Ska även prata med gyn om preventivmedel för ev. min psoriasisbeh. Ska bli skönt det med. Har fått lite brochyrer om p-piller som hon tyckte jag kunde ta. Fastj ag har ju migrän ibland, såg i brochyerna.. hmmm Får ta det med gyn då den 17. Men fy så skönt att pratat med bm iaf.. puew... Hon e så snäll.
Gör sista vul för ägg tror jag.. Börjar mentalt förbereda mig för psoriasisbeh.... sakta men säkert.
Bra å ha en plan tyckte vi. Trött nu... och nu ska jag koppla av. kram tjejer.!!
ps ska kanske börja plugga till elektriker. annars arbetslös tyvärr ingen större utbildning.
HÅll en tumme för jag kommer in på kvällstid.
ska lämna in ansökningen i morgon.
ska iväg till stan och lämna in mina sökblanketter.. Det ska bli kul... Äntligen nått som passar mig. Ska hämta migränmedicin först. Fick migrän igår kväll av 2 st som skalade klementin på resvägen.. blä. Måste ha medicin hemma så jag kan va säker.
Min kurs är på kvällen. Känns skönt.
Håll en tumme att jag kommer in på den. Men han lät iaf hoppfull. Ska åka med tolvbussen tänkte jag.
PryoPyret, fy vad slarviga.. HOppas det ordnar sig snart... Suck det här med ålder.. Byta klinik? Privat kanske? kram.