• 8Viola2

2008

Mensen har inte kommit för min del iaf men jag vågar inte tro något.

Så ledsen för din skull Wilma!!
    Mensen skulle ju hålla sig borta. *lånar dig min axel*

• 8Viola2

Ingen mens i sikte
    Imorgon är det sista dagen på de "vanliga" cyklarna hittills och har inte mensen kommit till helgen så provar jag då.
    ÄL+13 och dag 27 idag.

• 8Viola2

Ingen mens ännu iaf!
    Hög temp, molnande värk och mjölkaktiga flytningar

• 8Viola2

Pyro pyret skrev 2008-03-12 21:04:54 följande:

Nork: tack så mycket hi hi jippi82Viola: Hoppas, hoppas att det blir +!!!Kan ni fatta att det nu finns 700 mess på i denna tråd... GRATTIS alla till en aktiv och bra tråd.
    Oj Att det var så många inlägg har jag inte ens reflekterat över!

Skönt att du fick se en massa fina ägg!

Även om jag hoppas så sitter det en vetskap längst bak i skallen att det inte är ngt.
    Vet inte varför men hjärnan säger det iaf.
  • 8Viola2
    Nork skrev 2008-03-11 19:38:39 följande:
    känner du något? som att mensen är på G eller så?
    Nej det är ju det att jag känner inget sådant!
    Tempen är ju hög också
  • 8Viola2

Jag har haft lite rosa flytningar idag så mensen kommer nog vartefter.
    Har inga menskänningar dock.
    Tempen har också sjunkit vilket bekräftar det.
    Testar nog imorgon för att säkerställa att det är mensen.
    Tycker det är ok att slösa en sticka på det.

• 8Viola2

Mensen kom igår för min del!
    Ännu en gång slogs man ner i skorna och jag känner att det är skönt med arbetet att gå till.
    Skingrar tankarna.

• 8Viola2
    Nork skrev 2008-03-15 11:42:23 följande:
    NEJ, vad tråkigt!!! som du säger, man sågas verkligen. men tack och lov brukar det inte dröjja många dagar innan man ser fram emot ÄL och BIM dagen igen. Vilket försök är ni på?Kram
    nu är jag inne på cykel 33
  • 8Viola2
    Nork skrev 2008-03-15 11:49:02 följande:
    Den är jobbig. har ni sökt någon hjälp? jag hoppas verkligen att nästa månad är din!!!
    Nej ingen hjälp.
    Sambon vill att vi ska försöka 2008 iaf.
    Tanken finns men passar inte riktigt in i vardagen heller eftersom vi inte kan komma ifrån jobbet osv.
    Kanske bara ursäkter enligt andra men vi har valt att ge 2008 en chans iaf.
  • 8Viola2

GRATTIS på födelsedagen BlueBird

• 8Viola2

Hej på er..

Här är det ÄL-slajm och troligen ägglossning imorgon!

Kul Wilma med jobbet

Nikithea: Beklagar det som hänt din vovve.
    Min har varit med om ett överfall också men klarade sig mkt bättre än din lilla Thea.

Vad trevligt med ett besök till Norrköping sötfrö!!
    Även jag hälsar dig välkommen

• 8Viola2
    sötfrö skrev 2008-03-27 12:19:30 följande:
    Pyro Pyret:Ja, det måste man verkligen göra, speciellt när man är deppig för att man aldrig blir gravid Nork:Tackar tackar Då kanske du kan rekommendera någon mysig restaurang där då? 82Viola:Det ska bli jättemysigt att åka dit! Har sett fram emot det i några veckor nu, hihi! Hur ser din "skaffa barn-historia" ut?
    Min historia är inget mer än att vi har försökt utan proffshjälp.
    Använt äl-stickor i ca 1 år.
    Vi ska försöka 2008 ut iaf innan vi går vidare.
    Jag är redo men inte sambon.
  • 8Viola2
    Nork skrev 2008-03-30 17:50:32 följande:
    hej tjejerhur har helgen varit? min har varit bra. så skönt väder! har suttit å gottat mig i solen 1/2 dan. ska snart fixa käk, hamburgare idag med pomme, nyttigt värre... öööö not. Men det finns inte ork för något annat tyvärr.Å i morgon är det måndag. BORING!!!
    Ja imorrn är det måndag igen minsann...jag tycker jag precis började jobba och nu har det redan gått 3 veckor
    Har massor att stå i och ni märker kanske att jag inte är lika aktiv i tråden som tidigare.
    Hinner inte ens med att träna vilket jag tycker är mkt trist.
    Man får minska lite på portionerna nu iaf, ersätta med mer grönt
    Annars blir jag ännu rundare av fel orsak
    ÄL är över och min temp gick knappt ner ngt efter och ligger fortf högt.
    Brukar inte vara så men vi hann inte med att mysa de två sk mest fertila dagarna tyvärr.
    Hoppet finns ju alltid men man fattar att det inte blir ngt.
    Får se om två veckor!
    Verkar ju som att min mens och ÄL kommer som i skolböckerna numera så det borde ju vara positivt
    Bara därför ändras det väl.
  • 8Viola2
    Nork skrev 2008-03-30 18:14:09 följande:
    själv känns det som jag bor på FL nuförtiden... orkar inte göra något annat. men i morgon ska jag sparka mig iväg till gymmet, det borde ge lite mer energi. har ju haft problem med en axel, men det känns som det är över nu, så jag får väl mjukstarta lite.hoppas att det tog sig ändå, även om ni missade viktiga dagar.
    Ja vi hade mys iaf en till två dagar innan.
    Chansen finns ju men man tvivlar ju gärna.

Inte kul med en axel som bråkar! Skönt att det verkar ok nu.

Jag loggar ju in varje kväll och läser igenom det ni skrivit men jag hinner sällan skriva svar på allt.
    Hoppas att ni har förståelse för det.
  • 8Viola2
    Nikithea skrev 2008-04-01 19:43:32 följande:
    Hej!Jag har en vän som inte vill bli gravid just nu, hon har alltid kännt av sina ägglossningar och det har ju varit bra för att undvika graviditet, men hon blev gravid ändå, fast de inte hade sex i samband med detta. Så det kan ju vara bra att kolla lite mer exakt vad, vilket skede av ÄL du känner. Det kan ju vara så att det inte är just av själva lossandet du känner det.Jag har fått kallelse till UL, det gick fortare än jag trodde. Jag ska höra av mig vid start av nästa mens såvi kan boka en tid. Den ska utföras direkt efter avslutad mens nämligen. Varför vet jag inte, kanske för att inte påverka eventuella äggblåsor med kontrastvätskan.I övrigt är allt bra, kul på nya jobbet, Thea mår bättre och min sambo får äntligen vara lite ledigPs. Jag såg att de inte tagit bort hunden som bet Thea än, så det blir nog en polisanmälan på den ändå...Wilma; Lycka till imorgon!
    Jag har för mig att man kollar med vul efter mens för att se ifall det är ngn sktivitet i äggblåsorna som ska börja växa till sig då.
  • 8Viola2
    8Viola2 skrev 2008-04-01 19:49:24 följande:
    Jag har för mig att man kollar med vul efter mens för att se ifall det är ngn sktivitet i äggblåsorna som ska börja växa till sig då.
    Aktivitet menar jag så klart
Svar på tråden 2008