Inlägg från: heavymetal2 |Visa alla inlägg
  • heavymetal2

Nu får det vara nog!!!

Och ska vi prata om "defekt"(fan va jag har snöat in på det),så är vi nog alla defekta på nåt sett!!!För ni som inte accepterar DS,ni är väl inte heller perfekta va?Så nån störning har vi väl alla.....god fortsättning igen.

• heavymetal2
    Frantic skrev 2007-12-30 11:44:18 följande:
    Kränka? Kränker jag dig genom att säga att jag önskar att mitt eventuella barn skall vara friskt? Kränker du alla mammor till blinda barn ocm du önskar att Emma skall få behålla synen resten av sitt liv?Eller det kanske du inte önskar?Din "sticka huvet i sanden"-mentalitet har vi stött på till leda här. Snart kommer väl också din gamla käpphäst om att alla som inte håller med TS bör ignoreras och bojkottas va?
    Läs dom andra inläggen så förstår du vad hon menar.....hon kanske inte menar just DINA inlägg,men du e ganska duktig,du med,att ta åt dej!
  • heavymetal2
    homemade skrev 2007-12-30 21:22:09 följande:
    Nej de verkar reta upp sig så bra själva. Alla vill väkl helst ha ett friskt barn utan några som helst "fel" men tydligen inte enligt inläggen
    Nej för tusan,vi vill bara ha "sjuka" barn,inget annat!!!!!!För visst har vi skrivit så i alla inlägg?????Flört
  • heavymetal2
    MILF skrev 2007-12-30 22:01:37 följande:
    heavymetal2:Vilken otrevlig ton du har. Detta forum är till för diskussioner, inte för annat.
    Detsamma.
  • heavymetal2
    MILF skrev 2007-12-30 22:11:50 följande:
    Oj, det var ett intressant svar. Peka ut ett inlägg i tråden där jag varit otrevlig?
    Ja,för man måste ju bevisa saker,eller hur?E vi på snutstationen?Berätta istället vem av oss som är korkad!Skulle va mycket intressant å veta.....
  • heavymetal2

Vill bara önska er alla en god fortsättning!Tycker denna debatt är meningslös,hoppas bara att världen en dag inser att ALLA är lika värdefulla,och att människan får mer kunskap,speciellt om våra älskade ungar.....Stor styrkekram till alla ni som kämpar.

• heavymetal2
    calistra skrev 2007-12-30 23:55:21 följande:
    Tack så mycket!Jag måste säga att jag kämpar inte för min skull utan för min dotters skull.Är rädd för vad hon ska möta där ute i framtiden. Det skrämmer mig. Och många andra!!!God fortsättning till dig med!!
    Med starka föräldrar blir hon stark,jag lovar dig.....och med massor av kärlek så blir hon ännu starkare....men jag förstår om du kan känna oro.....
  • heavymetal2

En nyårstankeställare:

"Jag är ett barn med Särskilda Behov.
     Barn med Särskilda Behov blir så lätt barn med
     Särskilda besvär.
     Barn med särskilda besvär blir lätt särskilda.
     Särskilda barn blir lätt isär-skilda.
     Isär-skilda barn får lätt särskilda behov.
     Särskilda behov är inte Särskilda - bara
     STÖRRE.
     Större behov har väl även du ibland...?"

• heavymetal2
    mammapuh skrev 2007-12-31 15:30:47 följande:
    Du frågar om vi skulle kunna önska bort ds om vi hade gjort det!? Om jag fick välja mellan att min dotter var DÖD eller om hon fick leva med DS hade jag valt henne levandes med DS. Fick jag välja mellan att hon inte hade DS eller att hon hade DS hade jag nog själv valt att hon inte hade DS. Enbart pga hur samhället ser ut och hur mycket fördomar vi får stå emot! Och oron för hur hennes framtid kommer se ut i ett samhälle som inte vill ha barn som henne!
    Kan bara hålla med......
  • heavymetal2
    homemade skrev 2007-12-31 16:15:58 följande:
    Att man inte själv vill ha ett DS barn innebär väl inte att man tycker illa om de som finns
    Kan bara hålla med....
Svar på tråden Nu får det vara nog!!!