Nu får det vara nog!!!
Ja exakt VAD vill du veta..? Sen kan ju vi köra någon slags frågesport..?
Ja exakt VAD vill du veta..? Sen kan ju vi köra någon slags frågesport..?
Men vilka inlägg menar ni?
Kan ni inte bara berätta?
Jag citerade ditt inlägg och jag svarade på det. Förklara gärna vad jag missuppfattat, för tro mig -jag läste vad du skrev.
Har du inte läst i tråden? Flera olika människor i tråden skriver att de nyttjar fosterdiagnostik för att förbereda sig om det skulle vara så att det fanns en avvikelse. Tyvärr får dessa inte ens ett gensvar eller ett "hurra".
Mångfald finns ju och kommer att fortsätta finnas. Denna "häxjakt" jag läst om här i tråden och på andra sajter, tycker jag oftast bedrivs mot mamman som genomgår aborten, inte mot mamman som väljer att behålla barnet.
Fri abort är något jag förspråkar, för vem är jag att säga vilka foster man får och inte får ta bort. Jag skulle aldrig säga till en kvinna att hon är fördomsfull och okunnig för att hon väljer att abortera ett foster med en kromosomavvikelse. Aldrig.
heavymetal2:
Vilken otrevlig ton du har. Detta forum är till för diskussioner, inte för annat.
Oj, det var ett intressant svar. Peka ut ett inlägg i tråden där jag varit otrevlig?
Jaså, och hur vet du det? Att det är om någon här samt att det är om någon i denna tråd..?
Jag håller med Lefo.
Har Frantic skrivit något annat?
För att Fratic är en bra människa. Hon skulle vara en bra förälder till sitt barn och kämpa för barnet. Det hyser jag inga tvivel om.
Jag håller med dig i mycket du skriver om och du håller ofta en schysst ton i diskussioner.
Gott nytt år Lefo.