Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Hon ligger nog och gullar med en liten bebis. Hoppas jag!

PetraDeliu skrev 2008-02-14 00:07:34 följande:
    jag har inte sett till henne
  • alisandra

Ja! Usch ja! Du får ge mig recept på din variant och prova om jag tycker det är gott. Lät smarrigt iallafall!

Jaha, okej. Din man då? Nu är jag nyfiken förstår du.

Nej, inga barn här. Men förhoppningsvis om något år. Jag är arbetslös just nu och lite vilsen. Vet inte om jag vill plugga och vad jag vill plugga till. Husterapeut är jag ganska sugen på!

amorsita skrev 2008-02-14 00:08:39 följande:
    ah orginalen suger. jag kunde inte äta den om nån tvinga mej.va kul att ni kommer så bra överens du o dina svägerskor.!jag heter ju Carin då HAHAHA , skrev här nån gång innan i eran tråd o berättade om mitt roliga namn hahahajag är 24år, vi bor i småland. jag har inga barn, blev medlem för en av mina kompisar var medlem här har du några barn?
  • alisandra

Visstja! Då blir det super mys hemma hos er. Passa er så ni inte tänder eld på huset bara! Haha!

PetraDeliu skrev 2008-02-14 00:09:22 följande:
    nej men i helgen hoppas jag
  • alisandra

Jag kommer bli arg om dom tar ifrån som den. Buhu..

PetraDeliu skrev 2008-02-14 00:12:11 följande:
    ja, den kan ju få vara liten iallafall och med på ett hörnfinns ju många flaggor kan man säga som liknar varandra med ett kors (typ som sveriges, fast andra färger då..)
  • alisandra

Bujar säger lika. :-O Frågade han nu... Men han har fasen sagt kosovoalban frut! Aja... Han är en konsumbanan iallafall!

PetraDeliu skrev 2008-02-14 00:14:48 följande:
    min man säger också kosovar
  • alisandra

Ja, så vi kan fira riktigt ordentlligt!

PetraDeliu skrev 2008-02-14 00:16:23 följande:
    skönt att han fått ledigt
  • alisandra

Gulligt! man blir ju avis..

Nej, inte på denna dator jag sitter vid nu. Eller ligger..
    Ligger på soffan med den bärbara.. Och den är för seg för msn. =/

PetraDeliu skrev 2008-02-14 00:19:00 följande:
    det tror jag ocksåskrev till hennes msn igår ett grattis ifall bebisen kommit funkar inte din msn förresten??
  • alisandra

Åh, låter mumsigt! Jag tror jag ska prova det någon dag. Vad har du för nötter i?

Ja, låter super kul! Vet du om den i Nybro?
    Jag har kollat den på internet, men är lite tveksam eftersom den är så liten.. Gilda och Elisabeth har ju bäst rykte och är dom största i Sverige. Men dyra, 80 000kr.
    varför ångrade du dig?

Ja, jag vet vart Älvdalen ligger. Har ni släkt där eller?
    Mysigt ställe!

amorsita skrev 2008-02-14 00:19:59 följande:
    den med äpplen gör du som vanligt men du varvar med rivna äpplen kanel o socker o nötter. den med kokos är lite svårare, jag har bara receptet på bosniska. ah vi är lika gammla jag o gubben hehe.okej har du sökt utbilldning nånstans då? hudterapeut låter skoj, jag vet att det finns utbilldning i nybra, jag var okså inne på att läsa det ett tag. eller söker du utbilldning i dalarna? har vart i falun ett par gånger faktiskt, vi brukar ofta åka till älvdalen om du vet vart det ligger.
  • alisandra

haha jaaa

PetraDeliu skrev 2008-02-14 00:20:41 följande:
    absolut, konsumbananer är de allihopa
  • alisandra

Nu? Mitt i natten? haha!

PetraDeliu skrev 2008-02-14 00:22:07 följande:
    du kan få låna en av mina lite bara en bebis förståsokkanske tur att jag kanske kan slita mig härifrån snart dåska ställa mig på crossen snart en stund. bästa tiden för det nu ju
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!