Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Nej, varför ska dom lyssna på dom? Dom vet ju inget mer än att mjölka oss på pengar och kriga. Har du glömt det Fanny?

funbun skrev 2008-02-12 14:53:15 följande:
    Känner igen det där med ringandet. Brukar vara jag som får ringa och tjata på alla för INGEN lyssnar på vad invandrare har att säga verkar d som!
  • alisandra

Bra det! Min är stenhårt tämjd av MIG! Haha!

funbun skrev 2008-02-12 14:55:33 följande:
    Mkt bra regel. Jodå han e tämjd så han klagar inte när han inte får mat haha
  • alisandra

Okej. =)

Precis, samma här!
    Bujar är som en soptunna!
    Man kan tippa i han det mesta!
    Hahaha! Bra det.

PetraDeliu skrev 2008-02-12 15:03:50 följande:
    verkligen värsta att komma på vad man ska laga. här blir oftast två ggr/dag också (minst)gott med pite. smidigt också att laga en gång och så räcker det så man inte behöver göra mer mat den dagen samma här, jag bestämmer maten eftersom jag lagar den. sen kanske jag inte lagar nåt som han verkligen inte gillar. men han äter det mesta.jag lagar den maten jag vill ha och det får de andra äta också. ibland nåt som han vill ha eller barnen, men oftast det jag är sugen på
  • alisandra

Jag vet, och du med!

PetraDeliu skrev 2008-02-12 15:04:41 följande:
    du vet att du är välkommen när som helst gumman
  • alisandra

Ja, för den kärringen betedde sig som en riktig satkärring när jag pratade med henne. Men hon var inte alls lika grov i mun när jag väl kom dit sen. Då fick jag papper på att dom skulle betala behandlingen DIREKT!

PetraDeliu skrev 2008-02-12 15:06:09 följande:
    bra gjort av digalltid lättare att prata mellan 4 ögon
  • alisandra

Jag med!
    Ska lägga mig och vila lite, fryser som en tok. =/

Ha det bra!
    Kram.

PetraDeliu skrev 2008-02-12 15:07:00 följande:
    nej, nu måste jag logga ut och fixa färdigt matenhoppas vi ses senareKramha det super tjejer
  • alisandra

Slönt och praktiskt för er att han äter där. =)

Kul också att Dante äter så bra och det mesta, är ju inte kul eller lätt med barn som bara petar i maten och rynkar näsan.
    Sån var jag, haha!

Skönt! Vad sla du nu hitta på om dagarna? =)
    Vad pluggade du innan då? Har säkert frågar frut men glömt.

Jag tror Jennie har en liten bebis nu!

micorazón skrev 2008-02-12 18:25:47 följande:
    malin: LYCKA TILL! Jobbigt att inte veta hur det blir! Håller tummarna för att du får nåt bra jobb!! kramar!!!ang mat. Just nu har jag det "skönt>" här hemma. Mannen jobbar ju alltid från innan lunch o kommer hem efter kvällsmaten, han äter alltid på restaurangen haha S¨jag lagar den mat som jag vill ha Men jag o Besim har samma smak när det gäller mat o han äter det mesta, så det är inga problem här inte. Sen är Dante likadan, han äter ALLT. Grönsaker, frukter, kött, kyckling, soppa JA ALLT.  Hoppas Arijeta blir så för det är VÄLDIGT praktiskt!!Idag har jag slutat plugga S¨å nu ä'r jag mammaledig 100 %, sååå skönt att slippa stressa, nu ska jag bara ta det lugnt o njuta av grav. Mitt hb hade sjunkit igen, tack o lov!!!! Tog prover idag o det var nere på 140 nu.. så det är inte högre i alla fall!VAR E JENNIE IDAG?? Bebis??????
  • alisandra

Hoppas jag med! På min namnsdag! Kan INTE bli bättre!
    HEJA KOSOVO!

micorazón skrev 2008-02-12 22:04:07 följande:
    här vart det livat idag!!!!!!! JEEEEEENNIE???? När du inte loggar in på kvällarna så undrar man juuuuu Du är ALLTID online! Jag tror nästan att lillen har kommit nuuuuu *HOPPAS HOPPAS*Förresten, Kosovo ska ju utropa sig självständigt den 17 februari!!!! Sen den 18 februari ska EU hålla möte om framtiden i Kosovo WOHOOOO Hopaps det blir av nu och UTAN en massa oroligheter!
  • alisandra

Haha! Ja, det är väll det.

PetraDeliu skrev 2008-02-13 00:16:00 följande:
    det är nog bara vi här nu alexandrasom vanligt (den här tiden alltså)
  • alisandra

Idag är Bujar ledig, så jag vet inte vad vi ska hitta på. =)
    Bara vara hemma och ta det lugnt.

Har nyss gått en långpromenad med hundarna, är så fint väder ute!
    Varmt och solen skiner! Nu ÄR det vår ute!

Vad ska du göra då Petra?
    Och ni andra tjejer?

Ha en bra dag!

PetraDeliu skrev 2008-02-13 11:27:30 följande:
    vad ska ni göra idag tjejer?
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!