Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Hej hej!

Allt bra här. Själv då?

ThillaMilla skrev 2008-02-13 20:17:11 följande:
    kikar in! allt bra här?
  • alisandra

Haha! ja.. såg du menyn jag planerat?

PetraDeliu skrev 2008-02-13 20:21:46 följande:
    precisman vet ju inte hur mycket den kan som kommerkanske är någon som kollar upp olika konditorier för något pris om bästa...
  • alisandra

Haha! Jag vet! Det ska jag med se, om inte jag måste servera qaj hela kvällen! Haha!

shqiperi82 skrev 2008-02-13 20:22:37 följande:
    wihiiiiiiiiiiiiiiiiiie så glad!!!!Idag börjar Greys Anatomy igen!!!
  • alisandra

Jag köpte mango, jordgubbar, ananas, kiwi och lite andra frukter. Blir frukt spett som vi ska doppa i min lyxiga chokladkräm! Mums, längtar

PetraDeliu skrev 2008-02-13 20:24:20 följande:
    blev det jordgubbarna som jag sa till dig att jag köpte?? de var riktigt godakollade du på willys efter jordgubbar till efterrätten??
  • alisandra

Hehe, ha så mysigt! Här blir inget kvällsmys iallafall.. Bujars bror är här och jag springer och serverar qaj stup i kvarten! Haha!

PetraDeliu skrev 2008-02-13 20:25:37 följande:
    nej, nu ska jag göra lite nytta innan kvällsmyset börjar ha en bra kväll allakanske ses senareKram
  • alisandra

Jadå, det gör jag.

Mirëmbrëma gumman!
    Kram.

PetraDeliu skrev 2008-02-13 20:26:49 följande:
    jappdet såg mumsigt utmen du vet att du får laga extra till mig och bujar också
  • alisandra

falemnderit gullet!

PetraDeliu skrev 2008-02-13 20:30:02 följande:
    det förtjänar du verkligen att äta så gott (baraför att du är så gulli'
  • alisandra

Lost är bäst! Håller på och kollar 3:e säsongen nu, ska ladda ner 4:e säsongen sen för jag hinner inte ikapp. Haha!

Jeta skrev 2008-02-13 21:28:50 följande:
    tittar på LOST vill se greys oxåååå nåja den ska jag ladda ner istället
  • alisandra

Usch då! Stackars. Hoppas han blir bättre snart!

Jeta skrev 2008-02-13 21:33:34 följande:
    vart på föräldramöte ikväll... sen när jag kom hem så hade Arti ramlat och slagit i pannan och fått en jätte stor bula som verkligen stack ut!! mannen och han hade spelat fotboll och Arti hade snubblat och slagit i en kant!! uuusch vad jobbigt!!! gjorde ont i hela mitt hjärta mannen hade ringt akuten o frågat om han skulle köra in honom men de tyckte vi ska avvakta...får se hur han mår på morgonen men nu sover han sött usch vilken mardröm!!!
  • alisandra

Ska ni hitta på något mysigt imorgon tjejer?

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!