Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
haha, nej... det är ju bujars bror! haha
haha, nej... det är ju bujars bror! haha
Man kan säkert gå direkt via dom, om man vet hur det funkar. Men om man inte vet är ju det bästa att gå igenom polisen, så gjorde Mimoza och dom i sommras och dom fick jätte bra hjälp.
Och det är nog det bästa om man inte har sån koll på hur det funkar. =)
Nej, inte jag heller! Haha. Aldrig i livet! Jag kommer gå till en salong då och göra det ljusare. Men provade hemma igår för skojs skull bara. Och dom hemma blekningarna är ju inte lika starka som salongerna har så mitt kommer ju iallafall bli ljust där. Nej, förstår hur hon har gjort på dig.. Och det blir väl bäst resultat om man inte blond från början.
Ditt hår ser iallafall super fint ut!
Hur man lägger upp bilder vart?
Här i tråden eller på sin sida?
Jag kan försöka hjälpa dig om du vill?
Men inte säkert jag heller vet! Haha.
Mèlie E skrev 2008-02-11 12:06:40 följande:
Inte? Varför inte?
Åh, jag har beställt så fina gardiner nu!
Bujar klagar ju på mina panellängder. Han tycker dom ser fattiga ut säger han, haha! Typiskt albaner.. Suck!
Så nu beställde jag ett par super fina som ser svindyra ut och som säkert kommert kosta bra mycket när jag får dom, haha!
Men han tyckte dom såg bra ut iallafall!
Vilken tönt! Alla har ju panellängder idag! Det är ju för tusan modernt, men det fattar inte han.. Fattar karlar sånt i huvudtaget? NEJ! Tycker dom borde vara tysta om sånt! Haha!
Aja, fint kommer det bli iallafall!
Ska lägga upp en bild sen så ni kan titta om ni vill.
Antar att ni kommer bli nyfikna.
Petra är du här?
Undrar jag med!
Mèlie E skrev 2008-02-11 12:16:43 följande:
Bara fint! Själv?
Nej, det duger inte åt honom. Nej, inte albanska! Ska lägga upp snart så du får se.. Eller óm du finns på msn?
Det är typiska sånna gardiner som utlänningar gillar! kan man säga, haha.