Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Jag har varit duktig nuse hela morgonen, vaknade 9.00 och nu ska vi snart laga lite mat.
Jag har varit duktig nuse hela morgonen, vaknade 9.00 och nu ska vi snart laga lite mat.
Ingen aning.. Anna nånting kanske?
Nu ska jag fortsätta här hemma, ha en bra dag tjejer! =)
Puh! Jobbigt. Har putsat alla fönster i vardagsrummet och sovrummet nu, 5st! Inte alls kul.. Har hängt ut igenom fönstrerna och det har väl sett ut som jag försökt ta livet av mig. Alla som har gått förbi nere vid sjöpromenaden har glott som tokar på mig, haha! Men det bjuder jag på.
Fint blev det iallafall! Bara hallen, köket och andra hallen kvar nu. 4 fönster kvar.
Sen ska jag sätta upp lite nya gardiner och göra fint.
Bujar har dammsugigt och nu håller han på och torkar golvet i hela huset! Duktig va?
Jag har lärt honom! Hahaha!
Ja, det händer ibland.. Inte ofta men det är kul när man kan hjälpas åt ovh göra det som ska göras. Blir roligare och går fortare också!
Nu ska vi åka och köpa lite nya blommor och krukor också.
Eftersom hundarna har haft ner endel så jag har omaka krukor i fönstrerna och det kan jag inte ha, haha. Löjligt jag vet, men måste ha samma i varje rum och fönster.
Har bara vita nu i olika modeller. Sen måste jag köpa några fler orkideér också, älskar dom blommorna!
Skönt med nytt och fräscht i rummen nu när det är vår snart.
Älskar det!
Jag håller också på och tvättar, så tråkigt och tvätta.
Sen måste man ju stryka också, blääää! Speciellt skjortorna är skit och stryka. Men men, måste göras.
Vad gör du Jeta?
Tack! =) Nu är så fint här.. Putsat ALLA fönster, puh. Strykit och hängt upp nya gardiner i alla fönster. Köpt nya blommor och krukor till köket och hallen. Blev 4 st fina orkidéer och några andra gröna som jag inte vet namnet på..
Tvättar 5 maskiner tvätt. Och Bujar har dammsugigt och torkat alla golv, haha! Inte ofta det händer kan jag säga, men idag måste han väll vara sjuk!
Jaha, vad synd.. Bujar brukar inte hjälpa till han heller. Inte med städningen iallafall.. Oftast torkar han golven eller dammsuger. Men men...
Haha, ja det kan man säga! Kul att din också varit duktig och hjälpt dig idag.. Det är något med dom där.. Haha!
Nu håller jag på och lagar världens godaste mat enligt Bujar.
Kotletter i ugn med super god sås och smältost på, sallad och potatis till. Han ÄLSKAR det! Haha.
Såsen är godast! Den äter jag med potatis bara och mosar ihop det med sallad till, mums. Inte så förtjust i griskött, faktikst! BLÄ!
Vad duktiga ni är! Skönt nu när det är gjort va? =)
Spännande och se hans reaktion sen!
Någon här?
Jag är såååååå ARG!
Har lagt in en bild på Albanskaflaggan i mitt galleri och skrivit "FREE KOSOVA".
En liten mutta vid namn Emma har kommenterat "Glöm det."
Och jag ifrågasatte!
"Varför skulle dom inte få bli självständiga?"
Hennes svar:
"Det är samma sak som om Dalarna skulle bli självständiga från Sverige. Kommer aldrig hända. Det är albanerna som försöker ta över den provinsen som tillhör oss."
HUR DUM FÅR MAN BLI?!?!?!?!?!?! :-O
Vadfan har Kosovo med Sverige och göra liksom?!
Snacka om att skita i det blå skåpet! GRRRRRRR!!!!!!!!
Hoppas verkligen dom blir självständiga!!!!!!!!!!!!!!
Blir så j*vla arg på sånna som henne, hur igenom DUM får man bli?!