• PetraD

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

nej
    men i helgen hoppas jag

alisandra skrev 2008-02-13 21:41:35 följande:
    Ska ni hitta på något mysigt imorgon tjejer?
  • PetraD

mm, skulle ju verkligen vara något stort
    finns ju ändå många från kosovo i sverige
    fast min man ska jobba på en albansk fest förresten den 16:e (på Råslätt Annah)

shqiperi82 skrev 2008-02-13 22:28:13 följande:
    ja det hade varit kul att gå på någon samling på söndag!! men undrar om det kommer vara någon i jönköping? vart fick du det mailet??
  • PetraD

lite "förfest" haha

PetraDeliu skrev 2008-02-14 00:10:35 följande:
    mm, skulle ju verkligen vara något stortfinns ju ändå många från kosovo i sverigefast min man ska jobba på en albansk fest förresten den 16:e (på Råslätt Annah)
  • PetraD

ja, den kan ju få vara liten iallafall och med på ett hörn
    finns ju många flaggor kan man säga som liknar varandra med ett kors (typ som sveriges, fast andra färger då..)

alisandra skrev 2008-02-13 23:02:53 följande:
    Ingen aning men jag tycker iallafall att örnen borde få vara kvar, den symboliserar ju albanerna. Men men.. Ska bli kul och se iallafall! Men vi kommer ha kvar den "gamla! flaggan hemma iallafall. För det är ju den som finns i allas hjärtan.
  • PetraD

min man säger också kosovar

amorsita skrev 2008-02-13 23:21:54 följande:
    vi skuller bli strypta om vi sa kosovo albaner av min svärfar. här heter det kosovarer isåfall haha =)ah det är rätt, låt alla höra att kosovo är befriat!! haha
  • PetraD

skönt att han fått ledigt

alisandra skrev 2008-02-13 23:44:50 följande:
    Japp, Bujars kusiner och lite annan släkt kommer.Vi äter också hos svärföräldrarna, alla kommer att samlas där!Så jag och Bujars systrar kommer åka dit och hjälpa henne med att laga mat och bröd. Blir ju en heldel! Tur att pite och fli räcker till många, sen blir nog lite Mantia och kyckling. Lite plock och blandat, något för alla! Vi kommer inte köpa paket, men fest blir det iallafall!Och Bujar har fått ledigt på Måndag!
  • PetraD

kanske du sagt innan; men var i småland bor du?

amorsita skrev 2008-02-14 00:08:39 följande:
    ah orginalen suger. jag kunde inte äta den om nån tvinga mej.va kul att ni kommer så bra överens du o dina svägerskor.!jag heter ju Carin då HAHAHA , skrev här nån gång innan i eran tråd o berättade om mitt roliga namn hahahajag är 24år, vi bor i småland. jag har inga barn, blev medlem för en av mina kompisar var medlem här har du några barn?
  • PetraD

det tror jag också
    skrev till hennes msn igår ett grattis ifall bebisen kommit

funkar inte din msn förresten??

alisandra skrev 2008-02-14 00:08:52 följande:
    Hon ligger nog och gullar med en liten bebis. Hoppas jag!
  • PetraD

jäklar vad vi ska festa

alisandra skrev 2008-02-14 00:11:28 följande:
    Visstja! Då blir det super mys hemma hos er. Passa er så ni inte tänder eld på huset bara! Haha!
  • PetraD

ja, det är ju den som är "deras"

alisandra skrev 2008-02-14 00:14:49 följande:
    Jag kommer bli arg om dom tar ifrån som den. Buhu..
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!