Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
då får du nog göra pite för ingen rapport av mig inte. blev inget sånt smarrigt här igår
får göra det snaaart
sugen på pite också. kanske ska passa på..
roliga hundar ni har
alisandra skrev 2008-02-15 12:58:58 följande:
Mirëmëngjes tjejer!Vaknade för 1 timme sedan, har verkligen sovit ut ordentligt idag. Skönt! Tog en låååångdusch och nu ska jag och hundarna ut på en långpromenad vid sjön, så fint väder idag! Solen skiner och det är varmt ute! Vår vår vår! Sen ska jag hem och tvätta lite, dammsuga och sen måste jag och handla lite. Tror jag ska laga lite pite tills ikäll eller den där chipsgratängen om jag kan få en rapport av Petra? Haha. Sen blir det bara en lugn dag, Bujar slutar vid 18 och då ska vi bara mysa och se nån film. Tror vi har typ 14st filmer vi laddat ner men inte sett än. Haha! Ändå har vi hyrt några, hur dum får man bli? Aja, ska se nån av dom
iallafall.Nu ska jag kila, Ting och Hajen sitter och gnäller vid mina ben och Ting fjäskar som en galning för hon vill ut. Lijiang har till och med hämtat mina skor. Men Hajen han sover fortfarande i korgen! Han märker inget alls! Förrens vi börjar gå ner för trappen, han är så rolig! Ditën e mirë!Kram.