• micorazón

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jaha tjejer, nu var det dags för en ny tråd IGEN Nu ser vi till att slå rekordet med denna!!

Jag ändrade titeln så att den passar oss alla hahahaha Så nu känner sig väl ingen utanför???????

Kram på er, ni är för underbara! Vad skulle man göra utan denna tråden i forumet? Jobba kanske? Eller hur Jeta?

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:28:38:
    Tråd nr 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19351269.html

Tråd nr 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22076767.htmlBesim per gjithmonë - 2007.02.22

recepttråd 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m21516317.html

recepttråd 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m24690002.html

LÄNK TILL LISTAN FÖR OSS SOM ÄR AKTIVA I TRÅDEN

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m23703062.html

LISTTRÅD nr 2

Alla nya skriv in er om ni inte redan har gjort det!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26820088.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:30:52:
    Recepttråd 3

www.familjeliv.se/Forum-5-72/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:32:49:
    Tråd nr 3

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24867770.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-14 17:13:59:
    recepttråd 3 - NU FUNGERAR DEN

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m27857440.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 18:42
    TILL REDAKTIONEN PÅ FL:

Här komemr vår lilla ordlista Vill ni kolla upp alla hemska ord vi säger TILL VARANDRA härinne så har ni en länk här

lexin2.nada.kth.se/

Så nu kör vi:

naten e mirë - godnatt
    miredita - goddag
    diten e mirë - hejdå
    tung - hejdå (eller tungjatjeta omman är bonde haha)
    mut - dåligt
    qifsha - fan

sen har vi lite olika maträtter ,men SVerige har inte översatt dem så det får ni faktiskt tåla

Återkommer säkert me fler ord!
  • Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
  • micorazón
    Albu skrev 2008-01-03 12:18:24 följande:
    Hej tjejer!Var är ni allihopa? Det är ju jätte lungt här inne!!Jag ska iväg och shoppa lite nu..Kraam
    ja, det är VERKLIGEN lugnt här inne.. var e Jeta???? o Anna??????

Idag har vi varit o shoppat lite.. det blev en pulka till Dante så nu är kvällen räddad. Dante o Besim ska åka pulka HEEEELA kvällen haha

Vi har en superbra pulkabacke precis bakom huset på ängen. snön kom igår förresten, värsta snöstorm idag. Å vi åkte till IKEA i Malmö igår.. SNORHALT! Men det gick...
  • Albu

Kom precis hem..

Har köpt mit nya paslakan, tva nya lampor till sovrummet. Arbetsbyxor och sen lite smasaker..

HAr för mig att Jeta är sjuk?? Men är inte helt hundra..

Det är ju skit kul att aka pulka

micorazón skrev 2008-01-03 14:44:58 följande:
    ja, det är VERKLIGEN lugnt här inne.. var e Jeta???? o Anna??????Idag har vi varit o shoppat lite.. det blev en pulka till Dante så nu är kvällen räddad. Dante o Besim ska åka pulka HEEEELA kvällen haha Vi har en superbra pulkabacke precis bakom huset på ängen. snön kom igår förresten, värsta snöstorm idag. Å vi åkte till IKEA i Malmö igår.. SNORHALT! Men det gick...
  • PetraD

haha
    vad sa han när han vaknade???

MmmJennie skrev 2008-01-01 17:00:48 följande:
    Tjejer detta är en order!! =)Ni måste gå in o kolla i mitt bildgalleri (Standard) o se vad vi gjorde me min mans store bror efter att han slocknat efter föööör mkt alkohol... hahahahahahaha!
  • micorazón
    Albu skrev 2008-01-03 15:19:35 följande:
    Kom precis hem..Har köpt mit nya paslakan, tva nya lampor till sovrummet. Arbetsbyxor och sen lite smasaker..HAr för mig att Jeta är sjuk?? Men är inte helt hundra..Det är ju skit kul att aka pulka
    hm.. ja, det är hon kanske.. har inte sett henne online på msn heller

Japp, Det var sååååååå kul att åka pulka!

Lägger in lite bilder här i forumet nu
  • PetraD

här är man verkligen FAST ja

micorazón skrev 2008-01-01 18:44:39 följande:
    haha men tjena tjena, VISSTE väl att du smygtittar här lite då o då För er som inte vet så åkte jag o Malin samma buss ner till Kosovo när jag var där i somras. HUR stor var risken att vi, två svenskor, skulle träffas på Kosovo bussen?? haha NOLL typ VÄLKOMMEN ni nya.. I denna tråden FASTNAR man för alltid!O gott nytt år. Hade ni inget annat för er efter12 slaget? hahaSjälv hade jag KAOS. Vi väckte Dante lite innan tiolv för han ÄÄÄÄLSKAR allt som lyser och var heeelt fascinerad av fyrverkerierna, Drömde hela nattne om det sen - han pratade i sömnen o sa OOOOOOOOH helöa natten haha MEN han somnade vid 3.. lagom kul för oss. Nästa nyår SKA vi INTE väcka honom Imorn ska vi till IKEA o shoppa loss. Köpa lite småsaker till huset. Ska bli kuL!Sitter o kolalr på stupcat, GEZUAR 2008 dvd.. sååååå brahaha dem är så roliga alltså!
  • Mèlie E
    Fam Ndreca skrev 2008-01-03 00:28:18 följande:
    grattis i efterskott! (Du fick iaf till det så han kom på årets första dag)Har ni haft kalas??
    Hej. Tack! ja det vart så men det va det sista jag tänkte på när jag hade alla värkar hehe ville bara att  det skulle va över. Ganska tråkigt dock eftersom typ alla är trötta dagen efter nyår. Vi har haft ett "litet" kalas nu bara familjen o så men har beställt kalas den 27 på ett ställe som heter busfabiken (www.busfabriken.se ) vi va där o han skulle kolla sj vilket tema rum han ville ha o det blev disco rummet hehe lite panik för mig för jag vill gärna klä ut han men det blir inte så lätt. Han hade pirat tema förra året o det gick bra så det går säkert bra denna gg me:) Så ni som  har tips hur jag ska klä han när han nu valt ett sådant tema kom gärna me dem till mig. Men det ska va bekvämt för det är massa spring o lek me.
  • shqiperi82

Vi har varit sjuka hela familjen och är fortfarande så orkar och hinner inte skriva något

Gott nytt år på er alla tjejer i alla fall!!!!

• alisandra

Hm, det där lät mysko?

micorazón skrev 2008-01-02 23:06:33 följande:
    jepp, Blero är min mans kusin, dubbelkusiner tom. deras mammor e systrar o pappaorna e bröder
  • Jeta

Hallå tjejer! Jag har varit sjuk och därför inte orkat va aktiv varken här eller med nåt annat hehe. Jag har varit hemma med sonen och på måndag är det dags att arbeta igen.

Har ni lagt nyårslöften??? själv önskar jag ett år utan sjukdomar hehe har ju varit sjuk fyra fem gånger 2007.

Nehepp nu ska vi sparka boll tycker min son

Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!