• micorazón

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Jaha tjejer, nu var det dags för en ny tråd IGEN Nu ser vi till att slå rekordet med denna!!

Jag ändrade titeln så att den passar oss alla hahahaha Så nu känner sig väl ingen utanför???????

Kram på er, ni är för underbara! Vad skulle man göra utan denna tråden i forumet? Jobba kanske? Eller hur Jeta?

Besim per gjithmonë - 2007.02.22
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:28:38:
    Tråd nr 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19351269.html

Tråd nr 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22076767.htmlBesim per gjithmonë - 2007.02.22

recepttråd 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m21516317.html

recepttråd 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m24690002.html

LÄNK TILL LISTAN FÖR OSS SOM ÄR AKTIVA I TRÅDEN

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m23703062.html

LISTTRÅD nr 2

Alla nya skriv in er om ni inte redan har gjort det!

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26820088.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:30:52:
    Recepttråd 3

www.familjeliv.se/Forum-5-72/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:32:49:
    Tråd nr 3

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24867770.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-14 17:13:59:
    recepttråd 3 - NU FUNGERAR DEN

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m27857440.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-19 18:42
    TILL REDAKTIONEN PÅ FL:

Här komemr vår lilla ordlista Vill ni kolla upp alla hemska ord vi säger TILL VARANDRA härinne så har ni en länk här

lexin2.nada.kth.se/

Så nu kör vi:

naten e mirë - godnatt
    miredita - goddag
    diten e mirë - hejdå
    tung - hejdå (eller tungjatjeta omman är bonde haha)
    mut - dåligt
    qifsha - fan

sen har vi lite olika maträtter ,men SVerige har inte översatt dem så det får ni faktiskt tåla

Återkommer säkert me fler ord!
  • Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
  • funbun
    MmmJennie skrev 2007-12-30 22:10:07 följande:
    Tjena Funbun!hihi ingen fara.. julen var lite jobbig.. har inte mått bra alla dagar.. tex igår mådde jag skit dåligt.. o idag mår jag ok.. så har det vart i några veckor nu =(Hoppas vistelsen i gbg var trevlig??!!
    d va jättebra, körde bilen ända från mölnlycke till saltholem fraM OCH TILLbaka, d va en pärs...
  • Moj Katile

Alisandra: Blir du inte lessen när inte han följer med dej då detta året eftersom ni var med hans familj förra året? Det hade nog jag blivit.....

~~~~GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA~~~~

Jag själv jobbar.... *suck*

• alisandra

Nja, lite.. Men samtidigt vet jag att nyår är ganska stort för hans familj, det är det inte för min familj. Eller jo, min lillebror fyller ju år.. Men vi är tillsamans med min familj på jul och då tycker jag att nyår ska firas vid hans familj.
    Så kommer det bli när vi får barn iallafall, om det nu någon gång skulle råka bli så, haha!
    Man blir ju fruktansvärt sugen iallafall!

Har du haft en bra jul?

Trollmoren skrev 2007-12-31 00:47:50 följande:
    Alisandra: Blir du inte lessen när inte han följer med dej då detta året eftersom ni var med hans familj förra året? Det hade nog jag blivit.....~~~~GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA~~~~Jag själv jobbar.... *suck*
  • alisandra

Äh, nu har jag hängt i MASSA andra trådar. SÅ tråkigt!
    Blä vad klockan är mycket, herregud! Borde sova..

Jag är en mycket dålig nuse nu som låter Bujar stryka sina finkläder till imorgon HELT själv, haha.
    Fast han är MYCKET duktig på det.

Naten e mirë till alla spöken. Finns ju ingen annan här!

• funbun
    Trollmoren skrev 2007-12-31 00:47:50 följande:
    Alisandra: Blir du inte lessen när inte han följer med dej då detta året eftersom ni var med hans familj förra året? Det hade nog jag blivit.....~~~~GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA~~~~Jag själv jobbar.... *suck*
    hehe mobbar du mig eller

som du förmodligen vet så firar oftast albaner MKT mer nyår än svenskar gör
  • Jeta

halloj tjejer! har varit så sjuk så jag har inte kunnat skriva här blev dålig i barcelona sista dagarna. Fick söka akuten eftersom jag fick så hög feber och jag kunde knappt stiga ur sängen. Fick pencillin där mot halsen sen säökte jag läkaren här som sa att jag hade fått öroninflammation också. Gissa om jag hade ont när vi skulle landa????? bläää det var inte roligt.

Men tiden för övrigt i Barcelona vart helt underbart!! Otroligt vacker stad och massa att göra. Jättefina klädaffärer hade dem och priserna var lite som här och i vissa affärer även dyrare. Man såg folk ute på frukost, middag och kväll. Tyckte själv det var rätt dyrt att äta ute. Dem var urusla på engelska men annars var det helt underbart. Mannen min vill flytta ditt hahaha

Matchen var enorm att se live. Det var verkligen en upplevelse även för mig som inte tycker om att se på fotboll annars. Vi var ca 96.000 o tittade på

Nånting jag har missat här???

Okiii min hemlis då hahaha neee jag är INTE gravid flickor!! och jag har inte berättat nåt för mannen. Jag testade där men det blev negativt. Sen fick jag min mens. Så bara o ge järnet denna gången

Ikväll ska vi till min familj Nybro och fira Nyår där. Vi är runt 15 personer.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA!!!

*hoppas allas önskningar slår in i år*

• shqiponjë
    Jeta skrev 2007-12-31 10:33:01 följande:
    halloj tjejer! har varit så sjuk så jag har inte kunnat skriva här blev dålig i barcelona sista dagarna. Fick söka akuten eftersom jag fick så hög feber och jag kunde knappt stiga ur sängen. Fick pencillin där mot halsen sen säökte jag läkaren här som sa att jag hade fått öroninflammation också. Gissa om jag hade ont när vi skulle landa????? bläää det var inte roligt.Men tiden för övrigt i Barcelona vart helt underbart!! Otroligt vacker stad och massa att göra. Jättefina klädaffärer hade dem och priserna var lite som här och i vissa affärer även dyrare. Man såg folk ute på frukost, middag och kväll. Tyckte själv det var rätt dyrt att äta ute. Dem var urusla på engelska men annars var det helt underbart. Mannen min vill flytta ditt hahaha Matchen var enorm att se live. Det var verkligen en upplevelse även för mig som inte tycker om att se på fotboll annars. Vi var ca 96.000 o tittade på Nånting jag har missat här??? Okiii min hemlis då hahaha neee jag är INTE gravid flickor!! och jag har inte berättat nåt för mannen. Jag testade där men det blev negativt. Sen fick jag min mens. Så bara o ge järnet denna gången Ikväll ska vi till min familj Nybro och fira Nyår där. Vi är runt 15 personer.GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA!!! *hoppas allas önskningar slår in i år*
    hoppas du är bättre nu iaf

vadå? vet inte mannen att du inte har skydd??
    Du är så duktig på hemlisar själv skulle jag säkert berätta för kassörskan på ica!!
    Är helt hopplös... Ok kompisars hemlisar är en annan sak men om det är nå så skoj bara bubblar det i mig!!!

Ha det gott!
    Kramar
  • Jeta

Hehe ne precis mannen vet inte att jag tagit bort skyddet. Han vill ju ha barn så det gör honom inget. Det ska bli en överraskning är det då tänkt
    Fam Ndreca skrev 2007-12-31 10:37:51 följande:

• Jeta

Gott Nytt År på er också
    Adrian Aurora skrev 2007-12-31 10:53:25 följande:

Gott Nytt År!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!