Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Inte jag heller! Och i våran bakbok står det negerbollar, så det heter faktiskt så. Till och med "negrerna" själva säger ju så, en del iallafall. haha!
Inte jag heller! Och i våran bakbok står det negerbollar, så det heter faktiskt så. Till och med "negrerna" själva säger ju så, en del iallafall. haha!
Hej!
Haha, ja.. Vi har disskuterat ALLT mellan himmel och jord, tror jag, haha!
Vad kul med IKEA! Fast jobbigt för dig förstår jag.
Vad hittade du för kul då?
Jag var ju där förra veckan och handlade en massa!
Nu ska vi åka till Bujars syster och familj.
Vi blir många där nu, haha.
Hela Bujars familj kommer dit, vi ska dricka qaj och bara ha trevligt. Busa med lilla Denisa. =) Hon är sååå söt!
Ha en trevlig kväll tjejer!
Kram.
Ja, det var trevligt! Men blev inte så länge, tyvärr för deras barn skulle upp tidigt till skola och dagis. =)
Okej, låter ju bra!
"lite rajtan tajtan" HAHAHAHA!
Är det dom runda i glas med olika färger? :-O
Ja, det måste det vara för det är inte Mc donalds iallafall. =)
Hej!
Vad kul att det blev så lyckat! Du som var så nervös.
Var lika för mig första gången Bujars familj var här, jag var super nervös.
Bakade Pite, Fli och Laknor. Sallad, bröd och kyckling.
Sen till efterätt blev det en kladdbaka med jordgubbar och vaniljvisp. Sen qaj, kaffe och massa snacks! Så enkelt och det var såååå poppis! Bujars mamma älskar mig! Hon hade massa fördomar emot svenska tjejer eftersom Bujars 2 föredettor var svenska tjejer som var helt respektlösa och så.
Helt tvärt emot mig! Så kul och höra! För man vill ju att dom ska tycka man är en duktig Nuse.
Bujars mamma och pappa har till och med sagt att en sån bra nuse som mig finns inte ens en albansk tjej som är, haha!
För mig heter det iallafall negerboll!
Det sa vi på kondiset jag jobbade och det var en neger som ÄLSKADE våra negerbollar och han skrattade varje gång.
"Varför säger ni negerboll?" "Måste vara för vi är lika söta som negerbollarna är goda,haha!" Han var så söt och rolig!
Bättre med din huvudvärk nu?
Hoppas det.
Kram!
Jag vet, så onödigt!
Men det är ju MASSA onödiga tillsatser i ALLT typ.
Så tråkigt!
Men vart och fundera på det som Malin skrev om att Mc donalds friterar allt i samma bad så hon inte kan äta något annat än köttet. Fisk och kycklingen friteras ju inte i samma bad som pommesen, utan pommesen friteras i EGET bad. =/
Fisk för sig och kyckling i samma.
Och dom har SUPER BRA innehålls förteckningar man får låna om man ber om det i kassan, så du ser ALLT som finns i. =)
Japp, det var sånna jag också köpte och det stog en tjej där och packade upp dom när jag tog mina 4. Hon sa att hon knappt hans tälla upp den första innan den var tom! Haha, dom var ju super fina! Jag tog vita! 2 små och 2 stora! Super mysiga!
Okej, hoppas den släpper snart! Naten e mirë!
Hur blev piten Annah?!
Jag har gjort pite nu jag också, fast inte det ihop snurrade. Med fetaost och spenat, sen gjorde jag Mantia! Mums, Bujar älskar dom! Sen blev det lite Salat Shopë till det, han ligger på soffan prottmätt och nöjd nu, haha!
Hoppas din pite också blev bra! Min blev perfekt!
Grattis din fuskare! Haha!