Inlägg från: alisandra |Visa alla inlägg
  • alisandra

Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Ja, det var kul! I början.. den lessna jag ur!

Vad bra att det känns bättre idag iallafall. =)

Här blåser inget alls!
    Men jag vill att det ska blåsa lite..

MmmJennie skrev 2008-01-31 15:25:03 följande:
    Haha alisandra... det var rolig läsning!Idag känner jag mig så pass mkt bättre så funderar på att avboka läkartiden på måndag... elr va tror ni?? elr kan se hur det känns imon... för vissa dagar känns ju bättre o vissa dagar är den helt låst =( jaja...Värsta stormen här idag... attans!
  • alisandra

Nej! Nu blir jag sur!

Vart TUSAN är alla tjejer?!
    Noll fart i den här tråden nu ju..

Blir nog inget rekord om vi fortsätter i den här takten.

Vissa av er vet jag ju att ni inte mår bra, men alla ni andra då? Hallå? Kom nu!

• alisandra

Hej gumman! Vart har du hållt hus? Mår du bra?

Kram.

Jeta skrev 2008-01-31 20:15:34 följande:
    halloj på er
  • alisandra

Nej, inte alls! Haha.

Ditsy skrev 2008-01-31 20:06:34 följande:
    Haloj hehehe.. händer nåt kul här?!
  • alisandra

Hehe, okej. Hoppas det går över snart!

shqiperi82 skrev 2008-01-31 20:08:24 följande:
    jag har sååå ont i huvudet så pallar inte att sitta framför datorn. kanske kommer in senare. kraaaaam
  • alisandra

Bara och försöka igen!

Jeta skrev 2008-01-31 20:16:12 följande:
    jag är INTE gravid, fick mens idag!!
  • alisandra

Hej!

hehe, okej.. inte smyga omkring här, du måste ju ge oss ett livtecken ibland javisstja! hur går det med husletandet?

GRATTIS!

Jeta skrev 2008-01-31 20:28:43 följande:
    Hej, jag har varit inne emellanåt däremot har jag inte haft mycket tid för o svara! Vi håller på o leta hus och har varit på många visningar på kvällarna osv.... Jag mår bra, fick fast jobb idag
  • alisandra

Grattis lilla Altea!

PetraDeliu skrev 2008-01-31 21:13:07 följande:
    imorgon fyller min altea 4 år
  • alisandra

Petra gullet! Nu har du legat i här i tråden, haha.

• alisandra

Jag vill se bilder på tårtan! Gjorde du som jag sa med tårtan? Så gör alltid jag! Blir super bra när man gör så!

Fam Ndreca skrev 2008-01-31 21:30:52 följande:

hahahspringer och fixar här, mitt hem är kaos!Imorgon är det kalas igen och middag för 9 personer! Måste städa ikväll så jag hinner laga all mat imorgon!men jag tar en paus imorgon fm och fixar bilderna, vet inte vart min kortläsare är men imorgon!!kram kram
Svar på tråden Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!