Inlägg från: alisandra
|
-
-
-
ja, det är klart! jag hade gjort precis lika =)
PetraDeliu skrev 2008-02-02 00:40:17 följande:jag måste ju passa på när jag är själv här -
Hörru gumman, du hinner inte med i mitt tempo! Haha!
-
Åh, vad gulligt! Finns ju massa sånna där söta princess saker att köpa. =)
Låter ju som bra saker hon fick! Förstår att hon blev glad. =)
PetraDeliu skrev 2008-02-02 00:56:54 följande:NEJ INGENTING!!hahanej, skojar baravar inte såå mycketbara vi i familjen som var på det "stora kalaset" + svärmor. min pappa kanske kommer en sväng på söndaghon fick några böcker, 2 väskor, en "barbiedocka" (inte riktiga barbie, men liknande) prinsesskrona och halsband+öronhänge+ring... i plast så lär väl inte hålla så länge... men de sista blev hon gladast för och väskornagalen i prinsessgrejer och väskor innan paketen öppnades sa hon att hon önskade sig kläder. det var första gången nu som hon inet fick kläder. annars brukar de alla få en del till julklapp och födelsedagar -
Ja, får försöka med det! =)
Om det är dags för shoppingen då.
Tror du det? Jag hoppas det!
PetraDeliu skrev 2008-02-02 00:57:34 följande:kom när bujar fyller i marseller jag i majblir perfekt tajming med vårshopping ju -
Haha! Jag vet inte! =P Vi är mest tarva på dom, haha!
PetraDeliu skrev 2008-02-02 00:58:34 följande:det vet jag att du hade undrar hur det kommer sig att det oftast varit du och jag den sista tiden som tagit dem?!? -
Du får ta med han hit till Ludvika och åka pulka, vi har säker 2-3 decimeter snö nu.
Mèlie E skrev 2008-02-02 01:24:43 följande:
mm nu vill ja ha snö så min son kan få anväda sin pulka han fått. Han va så söt idag han fråga mamma kommer det komma nåt snö innan sommaren. -
Förstår det! =) Hon har ju sånna där fina princess-lockar som hår också, super fint!
PetraDeliu skrev 2008-02-02 01:23:02 följande:visst gör dethon är ju vår prinsessa -
Hoppas på 2 månader, högst!
PetraDeliu skrev 2008-02-02 01:25:26 följande:det tror jagHOPPASbåde för det ena och det andra bujar sa att han tror det tar mig ca 2månader och inte 3/4