Hej Svejs
Filips mamma81: Säger som Destined star, "skönt att det inte var rs virus". Mitt kusinbarn fick det för två år sedan då hon var drygt 1,5 år. Hon blev jättedålig och fick ligga på sjukhus med dropp :(
Destined star: 1995 säger du, då läste jag där med :) Jag får möjligtvis inte fråga vad han läste, kan ju faktiskt hända att jag vet vem det är ;) På den tiden så hade inte högskolan så många studenter och de flesta hängde på kåren så man kände eller åtminstone kände till de flesta...
Jag är faktiskt nästan klar med alla julklapparna och det är första gången som jag har lyckats med den bedriften. Annars brukar jag vara ute i sista minuten och panikhandla...
Däremot så är det sämre med julpynt, men det får bli ett senare projekt. Emellertid ska vi ha folk här på julafton så jag får väl lägga på ett rem om jag ska bli klar.
Dock firade vi Emilia nu i lördags och det blev riktigt lyckat till slut, trots att det kom fler än beräknat. Men maten räckte och alla fick plats, Emilia öppnade paket och åt tårta så jag tror att hon fick en bra födelsedag.
Är ni så duktiga så ni julbakar och pysslar?
Jag vill gärna, men varken kan eller har tid känns det som. Dock har jag och sambon lyckats baka lussekatter ett par jular tillbaka så det ska vi väl försöka med i år också.
Nähä, det här blev en lång monolog känns det som. Må så gott alla!