Inlägg från: HjärtePrinsen Filip06 |Visa alla inlägg
  • HjärtePrinsen Filip06

forts-tråd för nya goa vänner sökes , adopterade från alla världens hörn

Hej va bra! kul att nån ville fortsätta.

Lista över
    Vart vi kommer ifrån: Indien,Calcutta
    Hur gamla vi är: 26år Född 1981
    När vi adopterades till Sverige: Trollhättan. våren 1983
    Vart vi bor idag: Bor i Skövde me min man o våran son Filip 14år

*älskar mina killar...*
  • HjärtePrinsen Filip06
    Hej kom nyss hem från sjukhuset med våran son, en pers vill jag lova, Phu det var INTE RS viruset.. han är frisk nu igen så gott, nu är han på sitt kortisboende ska vara där hela helgen. tur att vi har nära till sjukhus o från Tallis där han är nu tar de 3 min in till sjukhuset vi har 5 hihi.. me bil alltså.

nu ska ja snart sjunka ner i soffan me min stora goding, ska se idol eller så. håller på me fredagskvälls maten med

Filip mår toppen på sitt kortisboende hörde ja nyss mannen ringde o hörde sig för, lite trött men inte mycket..

Kram på er..
    livet är så mycket roligare me en liten fjnat på 13/½ månader...
  • HjärtePrinsen Filip06

Här va de stilla vill ja säga, kom igen nu alla glada adopterade vuxna var är ni???

Filip är en jätte busig unge nu.
    trotsar till max..
    Nu slås och bits Filipmen han vet att han inte får,
    han blir när vi säger aja o så vidare
    han kan vad magen är huvudet är, o när man säger var är Filip så gömmer han sitt ögon framför händerna o då sa vi säga tittut!! så gulligt..
    sen när man sjunger början på prästenslillakråka så slänger han sig handlöst ot båda hållen
    o gapskrattar rolig unge.

Idag ska vi på julfest o julmarknad på ett ställe som heter ASPÖGÅRD här i skövde, de ska bli mysigt. filip ska ha på sin tomte mössa.

kram på er...

1 Mars ska vi flytta till en ny 3:a på 1: plan i Skövde, slippa alla jävla trappor=)
  • HjärtePrinsen Filip06
    Aspögård i Skövde är, det är ett lantligt ställe mitt i stan kan man ju säga, me olika djur som sköts av ett naturbruksgymnasium utanför skövde, de är skövdebostäder som har gården kan man väl säga, en stor bongård me två stora gula hus i närliggade + 3 olika röda små torp. där kan man ha som sagt julfest, midsommar, valborg, bröllopsfester dop.. ja ni fattar, ett ställe för allmänheten mer eller mindre.

tar drygt 30 min å gå ifrån oss. men efter vi har flyttat bör de ta 15 min. bor längre bort från stan den 1 mars eller ja 7 km rättare sagt nu bor vi 2km från city hur bra som helst.

imorgon ska jag o familjen på julfest på Filips kortisboende så mysigt..
    hoppas innligt att snön känner för att dimpa ner i skövde snart, eller ja vi ska hem till mamma i Trollhättan över julen så..sen i mellan dagarna har ja o Jim min man, fått en weeken av mamma till sthlm så skönt.

MVH Hanna
    1 Mars ska vi flytta till en ny 3:a på 1: plan i Skövde, slippa alla jävla trappor=)
  • HjärtePrinsen Filip06

Hej! ja vi är rätt klara här med, men vi sticker ju hemifrån över julen så, vi ska till min mamma i trollhättan så.

var på luciafriande i förrgår på filips kortisboende, de va så fint..söt liten pojke me tomte dress Han va minstingen i gänget. har kort här inne.

nu har ja me en ritning på våran nya lägenhet som vi ska flytta till i mars. på bildgalleri..
    har valt tapeter o så med.

idag blir de slö FM och på EM ska vi till kss sjukhuset för att väga Filip..

just nu sover han så gott..

ha en skön dag..

*älskar mina killar...*
Svar på tråden forts-tråd för nya goa vänner sökes , adopterade från alla världens hörn