Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006
Milimina - Spännande! Trodde jag också var "lugn" då vi heller fått till något kring ägglossning (känner av ägglossningen) men nu står jag här med magen i vädret .
Milimina - Spännande! Trodde jag också var "lugn" då vi heller fått till något kring ägglossning (känner av ägglossningen) men nu står jag här med magen i vädret .
Elisabeth- Jobbigt att vara sjuk på flyget (när du dessutom har B med dig också). Hoppas du kryar på dig snart! Lycka till på nya jobbet!
Pesco - Hoppas ni får en lika spännande resa som det låter! Vad härligt att komma bort så länge och till NZ! (mitt vill-till-snart-resmål). Spännande med fynden! Tycker det är så häftigt med allt ni gräver fram, att det finns så mycket där under marken som man inte vet om!
Hahaha, vad roligt att läsa om era små vildar. Känner igen mig så i det ni skriver. Speciellt om att hitta på saker för att få uppmärksamhet. Melvin han hitta på det mesta när han märker att vi är upptagna med något som kräver lite uppmärksamhet, eller så puttar han bort oss så att vi bara måste lyfta upp honom. I famnen är han omöjlig att ha då han ska "hjälpa till" och flänger runt som en lite apa. Sånt humör också. Igår när vi skulle gå från gungan så blev han skogstokig. Skrek och grät (av ilska) och ålade sig i famnen. Satte vi ned honom slängde han sig på marken och grät... Visst har han visat vilja förut men det här är helt ny dimension. Fast jag kan inte låta bli att tycka att det är lite roligt också (när vi är båda hemma så man har mer ork att ta hand om utbrotten, inte lika roligt när man är själv och det är hundrade utbrottet för dagen). Nu gäller det verkligen att vara konsekvent och stå för det man säger!
Vi hade tänkt att gå på Skansens julmarknad den 16 december. Är det någon mer som tänkt gå då?
Milimina - Sötnos
Vi har fått Melvins blivande studentkort! Igår propsade han på att naken springa runt hemma i mina högklackade skor (Killen är född att gå i högklackat!) med enbart kudden som balansstöd . Sista filmsnutten (för vi var ju tvungna att föreviga det hela ) står han i de högklackade skorna framför stereon med kudden som gos och dansar...