Inlägg från: sabina82 |Visa alla inlägg
  • sabina82

Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006

norpan: är du gravid ? =)

nanis: ja språket kommer säkert, men självklart skulle det vara kul ifall det kom flera ord =)
    allt är ju individuellt, helt plötsligt släpper det liksom...

mollan: skulle dock vara glad över att slippa ta fajten med avvänjning av nappen framöver..! =)

skrutthumlan: riktigt snyggt bor ni ! kommer inte vara några problem med att få det där sålt ! riktigt bra funktion dem har på svensk fasighetsförmedling att visa hur långt det är till livs, förskolor mm !!

• sabina82

wille sover oxå bara en gång per dag, tycker det funkar bra men visst blir han trött precis innan läggdags..

så här ser hans mat och sovtider ut:

7.30-8 vaknar.
    8.30 frukost, gröt och smörgås
    10 mellis: banan
    12 lunch
    13.14.30 sover
    15 mellis youghurt
    18 middag
    19.45 välling
    20.00 sova natt

• sabina82

nanis: börjar oxå undra över det där hur mycket dem kan äta, wille äter oxå otroligt mycket. känns inte som det finns något stop, vi äter på fasta tider men det är stora portioner ! =)

• sabina82

pesco: åker ni på kvällen eller dagen ? hur lång är flygresan ?

• sabina82

skrutt: hoppas det löser sig med lägenheten, tror nog att det bara är att hålla ut, det släpper nog snart !

ancy: jobbigt att du fortfarande mår dåligt !!
    Angående Savanna skulle jag nog prova att ta in hennes säng i erat rum, så hon känner att ni finns där och hon inte behöver vara rädd. och så en liten lampa, låter ju nästan som att hon är mörkrädd. hoppas det ordnar sig !

• sabina82

pesco: haha, jag skrattar så gott nu =) ser framför mig hur Robin inspekterar kupor =)

smurfan: skönt att ni bytte ! vilken jä-la miss av com hem !

• sabina82

Pesco:åh vad spännande och härligt att vara borta så länge !! ha en underbar semester och hoppas flygresan går bra !!

• sabina82

godkväll !

elisabeth: vad tråkigt att B är sjuk igen ! Tycker verkligen synd om er och hoppas att det blir bra nu !

twixie: grattis till dagisplatsen !! vad roligt att det löst sig !

ancy: skönt att du känner dig lite bättre, hoppas illamåendet går över snart! vad spännande med UL, vad tror du gömmer sig ??

angel: hoppas alla tentor och inlämningsuppgifter går bra ! ska du gå tillbaka till gamla jobbet eller ska du söka nytt när du pluggat klart ?
    tittar på abc men ser ingen lilleman...vad var det för reportage ?

Här mår vi jätte bra, full fart hela dagarna ! jag börjar jobba i februari igen, ska bli roligt !

Wille somnar kl 20 och sover till 08, ibland kan det bli 8.30 om han är trött. Han sover ca 1,5 timme efter lunch.

vad gör ni andra som är hemma om dagarna för att aktivera era små?

• sabina82

smurfan: jätte fin mage har du denna gången oxå, men håller med ovanstående att du är smalare denna gång.. =) och magen är mer killmage denna gång, är du säker på att det är en tjej ? ;)

• sabina82

smurfan: lustigt med hormonranden oxå, man kan nog inte tro på alla dem karaktäristiska (säger man så? ) sakerna med kill och tjej mage..uppenbarligen...=)

anke: vad avis jag blir att ni ska till sydafrika !!
    såg att nora är sjukis, hoppas hon kryar på sig !

Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006