Inlägg från: sabina82 |Visa alla inlägg
  • sabina82

Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006

Godmorgon !

Ang sömn på dagen sover wille 1 gång efter lunch och har så gjort i flera månader. Han somnar 19.30 eller senast 20 för att gå upp mellan 08.00 och 08.30

Hoppsan nu hittade wille sin reservsnutte, måste vara mkt förbryllande med två likadana snuttefiltar =) hihi

marfa: men nu får bebis komma ut !! =) säger som mollan, det är mkt bättre här ute !

mollan: var du där igår? vad gillade du bugaboo bee?
    vad mkt ord alma kan , duktig hon är !!

• sabina82

milimina: låter som du är riktigt trött på att inte få sova...!

• sabina82

åh så roligt !!! STORT GRATTIS !!!!!!!

malincha skrev 2007-11-05 19:07:48 följande:
    Skolstarten blir den 21/1!!! Jag är så glad!
  • sabina82

milimina: hoppas det ordnar sig så ni får välbehövd sömn till slut !

• sabina82

marfa: skönt att det inte var någon propp ! hoppas du kan vila ikväll så du hinner hämta lite krafter ! kommer säkert hända något snart, jag tror för övrigt att bebis kommer på onsdag...=)

• sabina82

godmorgon =)

anke: hoppas det är ok med Nora.

vilket ruskväder ! hua för att gå ut idag !
    vi har ju varit sjuka hela förra veckan, igår var det sambons tur. men nu verkar alla vara friska, wille är snorig ännu dock.

time for breakfeast.

• sabina82

marfa: förstår att du är trött på att vara gravid, den kommer nog snart ! kul att få börja använda nya vagnen snart oxå !

Idag ska vi till öppna förskolan. vill egentligen bara sitta inne, vi har inte haft någon ström på 2 timmar men nu är den tillbaka. Jag tände massa ljus och bara mös med wille.
    Skulle hellre sitta inne hela dagen men wille blir nog för uttråkad då...;)

• sabina82

elisabeth: vad jobbigt att han är sjuk igen ! stackars stackars er alla. men det är väldigt synd om honom nu ! säger som du, undrar hur han pallar allt ?? hoppas verkligen att ni slipper allt elände snart !

mollan: låter inge kul alls. hoppas hon sover bättre snart ! vaknar hon alltid en gång i timmen på natten ?

norpan: ja fy er som inte borstar tänderna efter välling. =) vi har oxå varit slarviga men skärpt till oss.

• sabina82

grattis elisabeth ! vad roligt med nytt jobb!

mollan: ok, men visst ammar du henne?

Här borstar vi tänder både morgon och kväll. Jag är ganska noga med rutiner osv...Nu dricker inte wille välling på morgonen. men han vaknar runt 8 snåret och då äter vi frukost ihop, han får gröt och smörgås.
    sen borstar vi tänderna =)

Idag är jag hemma sjuk, igen. blev smittad i helgen, dunderförkylning. hade ju precis blivit frisk från kräksjukan. surt !

• sabina82

twixie: det undrar jag med, tycker dem visar väldigt stark vilja redan ! hur ska det gå sen ??

mollan: hur funkar gratisgodis ?

Svar på tråden Förstföderskor i Sthlm med BF Augusti 2006