Billig djuraffär i göteborg? (på jakt efter klösmöbel)
Ja.. finns det några billiga? :) känner bara till den i nordstan och dom är ju minst sagt skitdyra..
Ja.. finns det några billiga? :) känner bara till den i nordstan och dom är ju minst sagt skitdyra..
myone ligger nån gata ifrån den stora vid jysk
mitt emot jysk? hmm..
å men vilken är det? djurens hus?
det finns en bra djuraffär vid backaplan som heter huveröds. vid sidan av jysk. främst för hund och katt.
djurens hus har stängt ner
jaha.. sedär ja. ska googla lite på huveröds
kollade lite priser på huveröds.. verkar vara ganska dyrt, iaf med just klösmöblerna
gör det. De finns i kållered med tror jag men jag har bara varit på den i backaplan å då hade de en helt enorm klösmöbel för demonstration. de hade byggt ut den med massa delar
vi köpte en bra på Harald Nyborg för lagom många kr. Sök på deras hemsida så ser du mått och priser.
MoonFlight: på deras hemsida finns iaf bara en.. priset var ju helt ok men är på jakt efter en större, helst upp till taket med 2 kojor, eller en större, och flera liggplattor
Faktiskt inte så jättejobbigt och dessutom får man den ju som man vill ha det!
Dvs. ingen golvyta stjäls, Ture får sitt krypin på två metershöjd. .Fritt från barn och matte (nä, jag når inte upp =P) med en planka med snöre snurrat på och en repstege upp/ned.
jupp ska ta en tripp till backaplan imorgon.. svänger förbi ÖB, huveröds, och den lilla djuraffären vid coop. sen läste jag nånstans att det ska finnas en billig och bra på kaggeledstorget. aldrig varit där men man kommer visst dit med ettans spårvägn mot östra :)
Jag har handlat på på nätet från Bitiba. Var okänt för mig tidigare men dök upp i en topplista på https://djurdjungeln.se/djuraffarer/billigaste-djuraffaren. Men det är om man inte vill gå och klämma och känna i butik
Anita
beställ från zooplus eller så. Det är ju bara googla på klösträd
beställ från zooplus eller så. Det är ju bara googla på klösträd