• Tainted

Billig djuraffär i göteborg? (på jakt efter klösmöbel)

Ja.. finns det några billiga? :) känner bara till den i nordstan och dom är ju minst sagt skitdyra..

• Svar på tråden Billig djuraffär i göteborg? (på jakt efter klösmöbel)
  • Danielsmamma

myone ligger nån gata ifrån den stora vid jysk

Tainted skrev 2007-10-31 20:21:12 följande:
    ska ta en titt på ÖB iaf då.. rusta och bauhaus ligger så avsides, och jag åker kollektivt.. vilka finns på backaplan? det är ju den lilla vid coop, och så djurens hus eller vad det heter, fast den är väl ganska dyr? vilken mer finns där?
  • ludenben

det finns en bra djuraffär vid backaplan som heter huveröds. vid sidan av jysk. främst för hund och katt.

• ludenben

djurens hus har stängt ner

• Tainted

kollade lite priser på huveröds.. verkar vara ganska dyrt, iaf med just klösmöblerna

• ludenben

gör det. De finns i kållered med tror jag men jag har bara varit på den i backaplan å då hade de en helt enorm klösmöbel för demonstration. de hade byggt ut den med massa delar

• MoonFlight

vi köpte en bra på Harald Nyborg för lagom många kr. Sök på deras hemsida så ser du mått och priser.

• Tainted

MoonFlight: på deras hemsida finns iaf bara en.. priset var ju helt ok men är på jakt efter en större, helst upp till taket med 2 kojor, eller en större, och flera liggplattor

• niiile

Faktiskt inte så jättejobbigt och dessutom får man den ju som man vill ha det!

Dvs. ingen golvyta stjäls, Ture får sitt krypin på två metershöjd. .Fritt från barn och matte (nä, jag når inte upp =P) med en planka med snöre snurrat på och en repstege upp/ned.

• ludenben
    Tainted skrev 2007-10-31 20:30:34 följande:
    MoonFlight: på deras hemsida finns iaf bara en.. priset var ju helt ok men är på jakt efter en större, helst upp till taket med 2 kojor, eller en större, och flera liggplattor
    då måste du kolla huveröds. den de hade byggt var gigantisk fast ska du ha hela den kostar den nog men frän. Önskar att jag hade råd till den. Mitt skrälle skulle blit barn på nytt om han fick se sen. givetvis hade de mindre med
  • Tainted

jupp ska ta en tripp till backaplan imorgon.. svänger förbi ÖB, huveröds, och den lilla djuraffären vid coop. sen läste jag nånstans att det ska finnas en billig och bra på kaggeledstorget. aldrig varit där men man kommer visst dit med ettans spårvägn mot östra :)

• Anonym (googla)

beställ från zooplus eller så. Det är ju bara googla på klösträd

• Anonym (f)
    Anonym (googla) skrev 2024-11-15 15:01:15 följande:

beställ från zooplus eller så. Det är ju bara googla på klösträd

finns mer utbud nu än 2007...
  • Anonym (googla)
    Anonym (f) skrev 2024-11-15 15:17:44 följande:
    finns mer utbud nu än 2007...
    Jag ser inget datum i tråden. står bara oktober. Men är ganska säker på att zooplus fanns då också.
Svar på tråden Billig djuraffär i göteborg? (på jakt efter klösmöbel)