Billig djuraffär i göteborg? (på jakt efter klösmöbel)
Ja.. finns det några billiga? :) känner bara till den i nordstan och dom är ju minst sagt skitdyra..
Ja.. finns det några billiga? :) känner bara till den i nordstan och dom är ju minst sagt skitdyra..
oj så ambitiös är jag inte så jag kan bygga själv.. har noll tid till det heller :p men det hade iofs varit kul, kunna få den precis som man själv vill :D
och ang postorder.. vilken internet butik är billigast då? vågar inte köpa så dyra grejjer på tradera. och man kan inte söka på klösmöbel på pricerunner :p
tror inte dom större klösträden finns på öb och rusta..
ska ta en titt på ÖB iaf då.. rusta och bauhaus ligger så avsides, och jag åker kollektivt.. vilka finns på backaplan? det är ju den lilla vid coop, och så djurens hus eller vad det heter, fast den är väl ganska dyr? vilken mer finns där?
mitt emot jysk? hmm..
å men vilken är det? djurens hus?
jaha.. sedär ja. ska googla lite på huveröds
kollade lite priser på huveröds.. verkar vara ganska dyrt, iaf med just klösmöblerna
MoonFlight: på deras hemsida finns iaf bara en.. priset var ju helt ok men är på jakt efter en större, helst upp till taket med 2 kojor, eller en större, och flera liggplattor
jupp ska ta en tripp till backaplan imorgon.. svänger förbi ÖB, huveröds, och den lilla djuraffären vid coop. sen läste jag nånstans att det ska finnas en billig och bra på kaggeledstorget. aldrig varit där men man kommer visst dit med ettans spårvägn mot östra :)