Billig djuraffär i göteborg? (på jakt efter klösmöbel)
Ja.. finns det några billiga? :) känner bara till den i nordstan och dom är ju minst sagt skitdyra..
Ja.. finns det några billiga? :) känner bara till den i nordstan och dom är ju minst sagt skitdyra..
postorder?
En brädgård :)
Då kan man göra ngt som passar ens egna hem :) Ture har en planka på väggen, upp på en garderob :)
Planka med ett lite mer kompaktsnöre :)Ska bygga lite annat, när jag får tid och ork.
Har ni inget ÖB eller Rusta där - de brukar ha såna saker till bra priser...
oj så ambitiös är jag inte så jag kan bygga själv.. har noll tid till det heller :p men det hade iofs varit kul, kunna få den precis som man själv vill :D
och ang postorder.. vilken internet butik är billigast då? vågar inte köpa så dyra grejjer på tradera. och man kan inte söka på klösmöbel på pricerunner :p
Bauhaus säljer klösmöbler också.
tror inte dom större klösträden finns på öb och rusta..
vid backaplan ute på hisingen finns 3 djur affärer
är nog biligare på typ rusta,öb eller maxi
dom har ju den stora djuraffären vid backaplan mitt emot jysk något på h..glömt va den heter men där har dom massa olika saker å bra priser. sen finns myone med oxå bra men lite mindre butik en den.
ska ta en titt på ÖB iaf då.. rusta och bauhaus ligger så avsides, och jag åker kollektivt.. vilka finns på backaplan? det är ju den lilla vid coop, och så djurens hus eller vad det heter, fast den är väl ganska dyr? vilken mer finns där?