• Anonym (undrande)

Min mans snopp luktar så illa?

Hej.

Min mans snopp har de senaste dagarbna börjat lukta så illa eller rättare sagt stinker. Det är under förhuden som det stinker. Förstår inte varför. Han duschar ju varje dag och tvålar in snoppen. Igår hade han duschat och ville ha hjälp av
    mig att ansa sig lite därnere. Snoppen lukta så jag sa att han får tvåla in den igen. Sen lukta den mindre. Men idag vid lunchtid kände jag att den stank igen fast han duscha igår kväll. Jag kände doften genom hans jeans bara jag var i närheten av honom. Och då hade han ju duschat igår kväll. Så jag tycker inte att det kan ha bara med dålig hygien att göra. Luktar som gammal flänsost. Varför? Kan det vara svamp eller nån infektion eller vad?
    Min man har inget luktsinne själv så han känner ju inte doften och så här mycket brukar han inte lukta.
    Ej så tänd på sex just nu!! Fast det var just vad min man hoppas på i eftermiddag.

• Svar på tråden Min mans snopp luktar så illa?
  • Anonym (hm!)

Men herregud...stank som tränger ut genom jeansen kan väl inte bero på tvålen?? Tvålen i sig gör ingen skada så länge huden inte blir irriterad. Men tvättar han ordentligt under förhuden, sköljer noga?
    Sådan odör kan bara betyda...sjukdom...infektion...nåt är fel i allafall.
    Han borde gå och kolla upp det.

• Anonym

han har en könsjukdom vid namn kondylom.......
    Anonym (undrande) skrev 2007-10-20 15:10:20 följande:

Hej.Min mans snopp har de senaste dagarbna börjat lukta så illa eller rättare sagt stinker. Det är under förhuden som det stinker. Förstår inte varför. Han duschar ju varje dag och tvålar in snoppen. Igår hade han duschat och ville ha hjälp av mig att ansa sig lite därnere. Snoppen lukta så jag sa att han får tvåla in den igen. Sen lukta den mindre. Men idag vid lunchtid kände jag att den stank igen fast han duscha igår kväll. Jag kände doften genom hans jeans bara jag var i närheten av honom. Och då hade han ju duschat igår kväll. Så jag tycker inte att det kan ha bara med dålig hygien att göra. Luktar som gammal flänsost. Varför? Kan det vara svamp eller nån infektion eller vad?Min man har inget luktsinne själv så han känner ju inte doften och så här mycket brukar han inte lukta.Ej så tänd på sex just nu!! Fast det var just vad min man hoppas på i eftermiddag.
  • Henrik31

Eller hur hobbydoktorn.

Anonym skrev 2007-10-20 23:21:49 följande:
    han har en könsjukdom vid namn kondylom.......Anonym (undrande) skrev 2007-10-20 15:10:20 följande:
  • Anonym
    han har en könsjukdom vid namn kondylom.......Anonym (undrande) skrev 2007-10-20 15:10:20 följande:
    Kondylom är ju vårtor. De luktar inte. Det kan ju vara någon infektion helt enkelt.
  • Anonym

Som någon annan skrev, svampinfektion....?

• Anonym (MVC sköt)
    Precis det jag tänkte säga med.
    Kan mkt väl vara en könssjukdom tex kondylom.
  • Anonym (MVC sköt)
    Anonym skrev 2007-10-20 23:24:49 följande:
    Kondylom är ju vårtor. De luktar inte. Det kan ju vara någon infektion helt enkelt.
    Själva vårtorna luktar ej men när man har sjukdomen kan det likta väldigt illa ändå.
  • Auris

Svårt för någon här att säga vad det är. Om problemet fortsätter får han väl gå och bli undersökt.

Angående tvålen - Nej, tvålen luktar inte illa. Däremot kan tvålen ge obalans i bakteriefloran och det kan lukta.

• Anonym (blä!!!)

har han varit otrogen eller?annars bör väll du med lukta illa .han måste ju ha fått det någonstans.

Svar på tråden Min mans snopp luktar så illa?