• Anonym (undrande)

Min mans snopp luktar så illa?

Hej.

Min mans snopp har de senaste dagarbna börjat lukta så illa eller rättare sagt stinker. Det är under förhuden som det stinker. Förstår inte varför. Han duschar ju varje dag och tvålar in snoppen. Igår hade han duschat och ville ha hjälp av
    mig att ansa sig lite därnere. Snoppen lukta så jag sa att han får tvåla in den igen. Sen lukta den mindre. Men idag vid lunchtid kände jag att den stank igen fast han duscha igår kväll. Jag kände doften genom hans jeans bara jag var i närheten av honom. Och då hade han ju duschat igår kväll. Så jag tycker inte att det kan ha bara med dålig hygien att göra. Luktar som gammal flänsost. Varför? Kan det vara svamp eller nån infektion eller vad?
    Min man har inget luktsinne själv så han känner ju inte doften och så här mycket brukar han inte lukta.
    Ej så tänd på sex just nu!! Fast det var just vad min man hoppas på i eftermiddag.

• Svar på tråden Min mans snopp luktar så illa?
  • crazyman

Moderaten: var precis det där som var det jag ville komma till att vi killar vet nog hur vi ska tvätta oss...

Kom o tänka på det att olika penisar ser olika ut med förhuden, har han en där ollonet är liksom inneslutet i förhuden så kan det börja lukta illa, så att hänga ut ollonet lite o vädra kan vara bra...t.ex när man kissar en stund... en tanke bara från en som inte förstått innehållet i tråden

• Anonym (Man)

Eller kan han göra en så kallad kissbomb, hålla igen förhuden när han kissar tills det blir som en ballong och sen släppa allt.. då kanske det dåliga följer med?

• Belinda80

fördelen med omskuren man , HATAR, AVSKYR förhud

• Anonym

Ja det är väl det enda då som är en fördel.

Belinda80 skrev 2007-10-21 19:39:33 följande:
    fördelen med omskuren man , HATAR, AVSKYR förhud
  • Janssonkatten

ååh va läckert, varför kan inte tjejer göra kissbomber? =D

• Hexx

HAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!
    Anonym (Man) skrev 2007-10-21 19:38:25 följande:

Eller kan han göra en så kallad kissbomb, hålla igen förhuden när han kissar tills det blir som en ballong och sen släppa allt.. då kanske det dåliga följer med?
  • Anonym

Vart har TS tagit vägen? Ser framför mig hur hon rensar hela huset på vanlig tvål och duschkräm, springer på apoteket med lactacyd och svampsalva i händerna och sen vidare hur hon behandlar sin stackars make med dessa och nu har hon gått vidare till vädring och kissbomber....även numret till vc är framtaget...nää skämt åsido...detta skulle nog ingen tycka är särskilt roligt men det kommer nog alldeles säkert att ordna sig. Har ju fått så många bra tips här, nåt måste ju funka.

• Anonym (hm!)
    Anonym skrev 2007-10-21 21:03:22 följande:
    Vart har TS tagit vägen? Ser framför mig hur hon rensar hela huset på vanlig tvål och duschkräm, springer på apoteket med lactacyd och svampsalva i händerna och sen vidare hur hon behandlar sin stackars make med dessa och nu har hon gått vidare till vädring och kissbomber....även numret till vc är framtaget...nää skämt åsido...detta skulle nog ingen tycka är särskilt roligt men det kommer nog alldeles säkert att ordna sig. Har ju fått så många bra tips här, nåt måste ju funka.
    Absolut...ska nog ordna sig...
  • HellviHumle

Urinvägsinfektion av att tvätta muffen med tvål? Låter lite osannolikt i mina öron. Det var ingen infektionsläkare som sa, väl?

Catchie80 skrev 2007-10-21 17:07:03 följande:
    Vet inte om jag håller med faktiskt... Visst man behöver ju inte få svamp eller liknande, men tvål orsakar nästan alltid nåt sorts problem på könsorganen.Antingen irritation, det kliar eller svider lite utan att det är svamp.Eller svamp.Eller urinvägsinfektioner.Eller torr i "hårbotten"Tvättar man tillräckligt sällan med tvål , typ varannan dag, så brukar slemhinnorna hinna återhämta sig.Annars så säger läkare att inte ens intimtvål ska man använda, utan anligt vatten eller babyolja att tvätta med.Men ja, jag har tvättat med tvål varje dag hela mitt liv fram tills för några månader sen då det plötsligt blev irriterat och jag fick order att sluta med ovanstående förklaringar. Så så småningom så orskar det någon form av problem.Häxan Jia skrev 2007-10-21 16:54:27 följande:
  • Anonym (undrande)

Eh. Mycket inlägg här.
    För det första blir jag väldigt arg att någon kan föreslå att han har säkert legat med nån annan o kanske fått en könssjukdom.
    Min man har inte varit otrogen, vi älskar varandra o vet var vi har varandra. Nån könssjukdom kan han inte ha för vi har bara haft varandra, dvs har aldrig haft sex med nån annan.

Funderade också på om han inte tvättade sig så noga men när han tvättade sig noga på kvällen då luktade den inte och sen luktade så dan därpå kan det ju inte bero på det.
    Svamp undrar jag också. Han har inga alls symtom förutom lukten, ingen sveda, kliande eller rött eller fnasigt.
    Tror nog att det kan bero på att snoppen är fuktig och sen åker in under förhuden och fukten stannar kvar, alternativt byte av tvål.
    Att tjejer använder intimtvål mer än killar är väl inte så konstigt. Vårt hål är ju mer öppet och det svider ju som attan om man använder vanlig tvål där iallafall på mig.
    Får se om han fortsääter lukta eller det går över. Sagt åt han att använda min intimtvål, tvåla in ordentligt o torka snoppen ordentligt

• Anonym (hm!)

Håller med...man bör inte haspla ur sig spekulationer om otrohet!

• Anonym

Aldrig hört talas om att killar behöver intimtvål. Min kille använder vanlig tvål, han har aldrig haft något problem.

Går man hem till en tjej kan man se intimtvålen i badrummet säkert hos 98% av tjejerna, men hur ofta ser vi intim tvål hos killar?

• Anonym (surf*tta)

inte ens jag använder intimtvål, tyck vad ni vill men jag har alltid bara tvättat med vatten, och det verkar funka hur bra som helst för mig!

• Anonym

Om kuken stinker tror jag allvarligt det faktiskt kan vara infektion. Hygienen tycks ju vara i skick.
    Min mans kuk stinker inte fast det skulle vara en varm och svettig dag bakom.han tvättar inte heller sin kuk med intimtvål eller vanlig tvål, utan använder bara vatten.
    Kvinoor kan ju få svamp efter en lä'kekur så varför skulle inte en man kunna få en infektion fast han varit trogen?
    Skulle som kvinna känna mig säkrare om min man skulle undersökt saken för säkerhets skull hos en läkare.

• Anonym (undrande)

Tja. Jag skulle inte lyckas få iväg honom till en läkare för att titta på snoppen om han inte var döende typ eller hade så ont så han måste dit. Han skulle blåvägra o tycka jag överdriver något kollosalt bara för att snoppen luktar lite.
    Han själv känner ingen doft för han har inget luktsinne

• Anonym

men då får du säga till honom att även om han inget luktsinne har, så får jhan tro dig när du säger att hans snopp stinker apa. Och om han inte kollar upp det nu, så kan det bli värre besvär sen för honom, med sveda och värk etc - som han garanterat kommer att känna av. Tycker som Anonym 84 att det kan tyda på att han drabbats av någon form av infektion.

Svar på tråden Min mans snopp luktar så illa?