• Anonym (undrande)

Min mans snopp luktar så illa?

Hej.

Min mans snopp har de senaste dagarbna börjat lukta så illa eller rättare sagt stinker. Det är under förhuden som det stinker. Förstår inte varför. Han duschar ju varje dag och tvålar in snoppen. Igår hade han duschat och ville ha hjälp av
    mig att ansa sig lite därnere. Snoppen lukta så jag sa att han får tvåla in den igen. Sen lukta den mindre. Men idag vid lunchtid kände jag att den stank igen fast han duscha igår kväll. Jag kände doften genom hans jeans bara jag var i närheten av honom. Och då hade han ju duschat igår kväll. Så jag tycker inte att det kan ha bara med dålig hygien att göra. Luktar som gammal flänsost. Varför? Kan det vara svamp eller nån infektion eller vad?
    Min man har inget luktsinne själv så han känner ju inte doften och så här mycket brukar han inte lukta.
    Ej så tänd på sex just nu!! Fast det var just vad min man hoppas på i eftermiddag.

• Svar på tråden Min mans snopp luktar så illa?
  • Anonym

helst ska man INTE använda tvål. antagligen har han fått en svampinfektion kanske pga för torra slemhinnor därnere. de e ju samma som för oss kvinnor. en mild tvål, typ lactacyd ska man helst använda om man absolut ska ha tvål där nere.

• Anonym (undrande)

eh kan det bero på tvålen. Ska han använda min intimtvål då då?
    Kan man se om han har en svampinfektion dvs syns det. Det blir ju alltid fuktigt under förhuden. Kan svampen smitta till mig vid sex? Och vad gör man åt den?
    Jag trodde svamp kliade.

• jennie ellie

Självklart ska han använda intim tvål, lactacyd eller liknande, det är ju intimhygien det handlar om

• Anonym

Killar blir mest röda och fnasiga på ollonet om dom får svamp, det kliar jo, men nog inte som på oss kvinnor, gör som anonym sa, använd mild tvål som lactacyd eller ditt intim tvål, samma kanske? Har han svamp funkar det med pevaryl salva, bara å stryka på, tror det står på paketet hur man ska göra..

• Anonym

låter som han har en infektion av nåt slag, kanske svamp?

• Anonym (undrande)

han har alltid använt vanlig duschcreme. Menar ni att han kan få svamp av duschcremen. Eller att den reagarar på något vis med huden så att den luktar illa. Den kliar inte o är inte röd.
    Jag tordde bara tjejer använde intimtvål

• jennie ellie

Parfymerad stark tvål får könet att lukta illa, in i veck mm

• Anonym (undrande)

eh tvålen är inte så starkt pardymerad och varför börjar det lukta illa i veck när tvålen luktar gott?

• rotterusslan

Kan det vara så att han inte torkar sig ordentligt efter duschen?
    Mitt X var noga med att tvätta sig och använde sig av intimtvål, men då han inte torkade sig ordentligt efter duschen så kom det en obehaglig lukt som inte går att beskriva. Jag så åt honom att torka sig torr och då luktade det inget konstigt.

Svar på tråden Min mans snopp luktar så illa?