Inlägg från: Anonym (undrande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (undrande)

Min mans snopp luktar så illa?

Hej.

Min mans snopp har de senaste dagarbna börjat lukta så illa eller rättare sagt stinker. Det är under förhuden som det stinker. Förstår inte varför. Han duschar ju varje dag och tvålar in snoppen. Igår hade han duschat och ville ha hjälp av
    mig att ansa sig lite därnere. Snoppen lukta så jag sa att han får tvåla in den igen. Sen lukta den mindre. Men idag vid lunchtid kände jag att den stank igen fast han duscha igår kväll. Jag kände doften genom hans jeans bara jag var i närheten av honom. Och då hade han ju duschat igår kväll. Så jag tycker inte att det kan ha bara med dålig hygien att göra. Luktar som gammal flänsost. Varför? Kan det vara svamp eller nån infektion eller vad?
    Min man har inget luktsinne själv så han känner ju inte doften och så här mycket brukar han inte lukta.
    Ej så tänd på sex just nu!! Fast det var just vad min man hoppas på i eftermiddag.

• Svar på tråden Min mans snopp luktar så illa?
  • Anonym (undrande)

eh kan det bero på tvålen. Ska han använda min intimtvål då då?
    Kan man se om han har en svampinfektion dvs syns det. Det blir ju alltid fuktigt under förhuden. Kan svampen smitta till mig vid sex? Och vad gör man åt den?
    Jag trodde svamp kliade.

• Anonym (undrande)

han har alltid använt vanlig duschcreme. Menar ni att han kan få svamp av duschcremen. Eller att den reagarar på något vis med huden så att den luktar illa. Den kliar inte o är inte röd.
    Jag tordde bara tjejer använde intimtvål

• Anonym (undrande)

eh tvålen är inte så starkt pardymerad och varför börjar det lukta illa i veck när tvålen luktar gott?

• Anonym (undrande)

Eh. Mycket inlägg här.
    För det första blir jag väldigt arg att någon kan föreslå att han har säkert legat med nån annan o kanske fått en könssjukdom.
    Min man har inte varit otrogen, vi älskar varandra o vet var vi har varandra. Nån könssjukdom kan han inte ha för vi har bara haft varandra, dvs har aldrig haft sex med nån annan.

Funderade också på om han inte tvättade sig så noga men när han tvättade sig noga på kvällen då luktade den inte och sen luktade så dan därpå kan det ju inte bero på det.
    Svamp undrar jag också. Han har inga alls symtom förutom lukten, ingen sveda, kliande eller rött eller fnasigt.
    Tror nog att det kan bero på att snoppen är fuktig och sen åker in under förhuden och fukten stannar kvar, alternativt byte av tvål.
    Att tjejer använder intimtvål mer än killar är väl inte så konstigt. Vårt hål är ju mer öppet och det svider ju som attan om man använder vanlig tvål där iallafall på mig.
    Får se om han fortsääter lukta eller det går över. Sagt åt han att använda min intimtvål, tvåla in ordentligt o torka snoppen ordentligt

• Anonym (undrande)

Tja. Jag skulle inte lyckas få iväg honom till en läkare för att titta på snoppen om han inte var döende typ eller hade så ont så han måste dit. Han skulle blåvägra o tycka jag överdriver något kollosalt bara för att snoppen luktar lite.
    Han själv känner ingen doft för han har inget luktsinne

Svar på tråden Min mans snopp luktar så illa?