Aje08 skrev 2007-10-26 22:28:14 följande:
Tack!Det jag gjorde var att prata med chefen för ICA förlaget som gett ut boken en gång i tiden och berättade hur "het" boken är nu... Att folk är som galna i barnkläder av retrotyger och gamla modeller... Han verkade lite intresserad så det kan ju hända att dom inser att en lite upphottad utgåva eller variant inte vore så dumt...Har lite planeringskväll. Ska lämna in grejor till en ganska ny butik på Söder (tur att man blir med overlock imorgon!) och det blir ju en del att hålla reda på när man ska välja tyger till olika typer av plagg och storlekar. Insåg när jag höll på med ullgrejorna att det skulle ha varit bra att haft en översikt från början så det blev en bra helhet. Fast då berodde det ju så mycket på vad man kunde få ut av varje tröja så det var lite svårt...Fick första månadsredovisningen och dom har faktiskt sålt 4 vantpar o 3 mössor, wohoo! ;P Det blev i alla fall en liten slant så ikväll åkte S&S katalogen fram ;P
ännu bättre drag
jag har tnäkt tanken att emaila ica-förlaget och berätta hur mkt den boken går för på tradera och hur det är ett mått på intresset för den. meeen till skillnad från dig har jag inte gjort nåt
jag beställde tygprov på polyesterjerseyn och gillade den inte. Mkt polyesterkänsla, vilket jag borde ha kunnat räkna ut