-
Hmmm, vänta nu, jag skriver in det på raden "etiketter". Kanske är det fel ställe?Gekko skrev 2007-10-21 19:05:32 följande:Gobli: var försöker du göra det? Ett sätt är ju att bara skriva in namnet på en ny kategori i ett inlägg om du håller på med ett. Då kommer det automatiskt dit. Men det kanske är det du gör?
-
Precis där! Etiketter=labels. Tror det är nåt vajsing ändå och nu lutar det åt att jag byter till min andra blögg...Gekko skrev 2007-10-21 19:35:44 följande:Hmmmm, problemet är att min blogspot är på engelska. Jag skriver in i rutan för labels for this post som ligger under där man skriver själva inlägget, till höger. Om jag trycker på show all så syns alla befintliga etiketter men jag kan också bara skriva in en hel ny och då kommer den automatiskt upp som en ny etikett i min sidomeny, jag har döpt mina etiketter till Min syhörna. HJälper det dig nåt?
-
Jag har explorer och kommer också tillbaka till samma läge som innnan när jag trycker bakåtpil.
-
Såja, nu har blogspot lagts på hyllan...
www.gobligobli.com Denna får tjänstgöra tills den riktiga HS behagar infinna sig i min dator.
-
Jag har en typ mörk plommonlila velour men den är lite randig. Ser ut ungefär som manchester.Cirrus skrev 2007-10-23 15:51:55 följande:Ingen som vet var man kan hitta mörklila velour?
-
Poca
Guud vilken snygg jacka! Och söt modell.
Sen blir jag grymt avis på dina fina fotocollage, vill också kunna... Ramar och allt...
LinSar
Måste också stämma in i kören till din fina overall, helt underbar!
-
Varför får jag alltid sådär långa mellanrum mellan raderna??
-
morvern skrev 2007-10-28 22:32:02 följande:Jag tänkte kalikå åxå när jag såg den prickiga. Viktor har en speldosefågel som ser ut att vara i samma tyg fast gult med svarta prickar.... Med tanke på vad NicoleSthlm skrev om snäsiga tanten på symässan vet jag inte om jag vågar sy nåt i det.. Hahaha
Ja guuud, då kan man ju undra om man får göra något ÖHT utav dessa tyger!
*också avis på dina tyger*
-
Jaaag osso!
Fredag
Aje08
Botilda
Lördag
Stratus
CH
Tyrvi
NicoleSthlm
Jempa L
Gobli
Söndag
-
Har en OT
Har sett att vissa inte skriver ut hela e-postadressen i sina bloggar, alltså tar bort @, är det för att minimera spam eller vad är syftet? *blåbär*